Beste @Chess-de-Lannée ,
Hier is de paper waar ze licht tot 17m/s hebben vertraagd: Traag licht
En het principe wat ze hebben gebruikt is Electromagnetic Induced Transparency
Mochten er vragen ontstaan dan help ik graag verder!
Groetjes,
Liam
Beste @Chess-de-Lannée ,
Hier is de paper waar ze licht tot 17m/s hebben vertraagd: Traag licht
En het principe wat ze hebben gebruikt is Electromagnetic Induced Transparency
Mochten er vragen ontstaan dan help ik graag verder!
Groetjes,
Liam
Beste @Chess-de-Lannée
Als je op je profiel klikt dan zie je als het goed is alle prive chats, daar heb ik de link verstuurd
Beste @Chess-de-Lannée ,
Ik heb je een prive bericht gestuurd met de zoom link voor het gesprek zometeen.
Groetjes,
Liam
Nee, dat gaat helaas niet lukken. Ik zit vast aan een vrij druk programma, zouden jullie volgende week woensdag langs in Delft kunnen komen? om 11:45 - 12:45 zou ik dan de windtunnel kunnen laten zien en het over jullie PWS hebben.
Groeten,
Wick
Hey @Emanuel ,
Jullie kunnen gebruik maken van de windtunnel die wij tot onze beschikking hebben. het is een schaal model maar wel goed om je rotor bladen te testen.
Kijk even onder het tabblad workshops bij de vleugelprofielen workshop. Daar heb je een document wat je kan downloaden met instructies en afmetingen. Ik ga in Januari ergens een datum inplannen voor praktisch experiment dus stuur tegen die tijd maar nog een berichtje
Groeten,
Wick Goelst
He @rostislav ,
Dit gaat wel helaas na de kerstvakantie pas lukken
@nymph
Je moet een gat boren van 3 mm in een evenwichtpunt. De schroef moet is een M3 bout waarvan je de kop moet afzagen en dan het schroefdraad in het gaatje lijmen, zodat er nog 1 centimeter uitsteekt.
Heel belangrijk dat je het gat al hebt geboord!! dat kan morgen namelijk niet.
Jullie kunnen morgen ochtend om 11 uur langs komen met jullie geprinte vleugelprofielen, zelfde locatie als waar jullie met Splinther hebben afgesproken.
Zorg dat jullie wel al het de M3 bout erin hebben vastgelijmd.
Groeten,
Wick
Beste @mickb9 ,
Negatieve G-krachten zijn in principe krachten die je tegengesteld van de zwaartekracht duwen, omhoog dus. Denk aan een straaljager die horizontaal vliegt en dan naar beneden duikt (of als je in een achtbaan zit). Door de centrifugale kracht van de draaibeweging zal de piloot een sterke kracht omhoog voelen, dit noemen we dan negatieve G-krachten. In principe zijn het dus gewoon positieve krachten die omhoog staan ipv naar beneden.
Mochten er meer vragen zijn dan hoor ik het graag!
Groeten,
Liam van Vugt