Aspirine synthese molariteit
-
Ha @mirjam-gr
Je hebt hem in je mail!
-
beste,
ik doe mijn pws ook over aspirine. Kunt u het voorschrift van aspirine naar mij willen sturen?
Hartelijk dank, Shar -
-
Hallo Jip Rietveld ,
Ik heb uw mail ontvangen, maar er was geen bijlage voor het voorschrift van aspirine.
Misschien bent u het per ongeluk vergeten om de bijlage erbij te zetten.
Kunt u nog een keer een mail naar me sturen?
Vriendelijk groetjes, Shar -
-
Hoii,
Ik doe mijn profielwerkstuk ook over de synthese van aspirine. Zou u het voorschrift ook naar mij kunnen sturen?
Groetjes,
Thalia -
-
Beste mevrouw/meneer,
Ik en een vriendin doen ons PWS over aspirine. Zou u het voorschrift over de synthese van aspirine naar mij willen mailen?
Groetjes
Nienke van Liere -
-
Beste mevrouw/meneer,
Wij doen ons PWS over aspirine. Zou u het voorschrift over de synthese van aspirine naar ons willen mailen?
Groetjes,
Hosna Anissa -
-
Jip Rietveld Hoi,
Zou u het voorschrift van aspirine naar ons toe willen sturen?
Met vriendelijke groet,
Femke vB, Lotte vH en Sophie M
-
-
@lisamelman Hii, ik doe mijn pws ook over aspirine maken. Zou ik ook het voorschrift mogen ontvangen?
-
-
@lisamelman Hoi, wij doen ons pws ook over de synthese van aspirine. Is er een mogelijkheid dat we dit voorschrift ook nog kunnen ontvangen?
-
-
-
Beste TU delft,
Wij willen graag ons profielwerktuk doen over medicijnen en drugs. Hebben jullie misschien een practicum voor schrift voor de synthese van een aspirine?
met vriendelijke groet,
Sem Stavenuiter, Vita van der Heijden -
Hoi @semstavenuiter, daar heb ik je email voor nodig. Kan je die in een privébericht naar mij sturen?