Hallo ik heb een vraag. Is de concentratie van de vloeistoffen belangrijk bij een loopvloeistof?
Vriendelijke groeten, Shar
Hallo ik heb een vraag. Is de concentratie van de vloeistoffen belangrijk bij een loopvloeistof?
Vriendelijke groeten, Shar
Hallo,
ik moet een loopvloeistof hexaan-ethylacetaat-azijnzuur in de verhouding van 4:1:1 maken om mijn aspirine te analyseren met een TLC-plaatje.
Weet u hoe ik de loopvloeistof kan maken in de verhouding 4:1:1?
Vriendelijke groetjes
Hallo,
Ik heb een vraag. Hebben jullie de synthese voor ibuprofen?
hallo,
Ik wil nu aspirine gaan bereiden uit wilgenbast. En deze gaan vergelijken met de aspirine die je in de apotheek vindt. Helaas vindt je op internet niet veel of duidelijke synthese van aspirine uit wilgenbast. Hebt u misschien een idee hoe ik dat moet aanpakken?
Vriendelijke groetjes,
Hallo @lisamelman,
Ik wou het effect op cellulair niveau onderzoeken, maar helaas doet onze school geen experimenten met bloed. Dus moet ik opzoek gaan naar een ander experiment. Alleen weet ik niet wat ik nu ga onderzoeken en welke experiment ik hieraan ga koppelen.
Dank u wel voor het snelle reactie! Ik ga nog eerst nadenken over mijn onderzoeksvraag.
Groetjes, Shar
Hallo Jip Rietveld ,
Ik heb uw mail ontvangen, maar er was geen bijlage voor het voorschrift van aspirine.
Misschien bent u het per ongeluk vergeten om de bijlage erbij te zetten.
Kunt u nog een keer een mail naar me sturen?
Vriendelijk groetjes, Shar
Mijn werkstuk gaat over pijnstillers namelijk aspirine, paracetamol en ibuprofen.
Ik ga voor het praktische deel het bereiden van aspirine doen. Ik wil ook weten wat voor effect aspirine op het bloed heeft. Weten jullie hoe ik dat praktisch kan aantonen met behulp van een experiment?
Mijn hoofdvraag is: Wat is het effect van pijnstillers (of aspirine) op het bloed?
Deelvragen:
Kunnen jullie mij misschien het voorschrift van aspirine sturen en ook helpen met een experiment op te stellen hoe ik het effect van aspirine op het bloed kan tonen?
Dank u wel om te lezen en vriendelijke groeten, Shar
beste,
ik doe mijn pws ook over aspirine. Kunt u het voorschrift van aspirine naar mij willen sturen?
Hartelijk dank, Shar