Aspirine synthese molariteit
- 

Hallo, 
 Ik ben ook begonnen met mijn PWS over pijnstillers en het voorschrift voor aspirine zou mij enorm helpen. Zou dat bestandje ook naar mijn G-mail kunnen worden gestuurd?
 Groetjes,
 Charlotte
- 

Hey @charlottedebrn Ik krijg hem net binnen. Ik zal het gelijk naar alle bovenstaande toesturen. Groetjes, 
 Jip
- 

Hallo, Mijn partner en ik doen ons pws ook over pijnstillers. We hebben een tijdje geleden voor de voorschrift gevraagd maar hebben haar niet ontvangen. Zult u het misschien naar ons kunnen mailen? Alvast dank, Danae 
- 

Ha @DanaeM Misschien voor de zekerheid je junk mail ook in de gaten houden. Ik zal hem nu iig opnieuw sturen. Groetjes, 
 Jip
- 

Hallo, Ik doe mijn pws ook over asparine dus zou u het bestand ook naar mij willen mailen? Bedankt alvast! 
- 

Ha @mirjam-gr Je hebt hem in je mail! 
- 

beste, 
 ik doe mijn pws ook over aspirine. Kunt u het voorschrift van aspirine naar mij willen sturen?
 Hartelijk dank, Shar
- 

- 

Hallo Jip Rietveld , 
 Ik heb uw mail ontvangen, maar er was geen bijlage voor het voorschrift van aspirine.
 Misschien bent u het per ongeluk vergeten om de bijlage erbij te zetten.
 Kunt u nog een keer een mail naar me sturen?
 Vriendelijk groetjes, Shar
- 

- 

Hoii, Ik doe mijn profielwerkstuk ook over de synthese van aspirine. Zou u het voorschrift ook naar mij kunnen sturen? Groetjes, 
 Thalia
- 

- 

Beste mevrouw/meneer, Ik en een vriendin doen ons PWS over aspirine. Zou u het voorschrift over de synthese van aspirine naar mij willen mailen? Groetjes 
 Nienke van Liere
- 

- 

Beste mevrouw/meneer, Wij doen ons PWS over aspirine. Zou u het voorschrift over de synthese van aspirine naar ons willen mailen? Groetjes, 
 Hosna Anissa
- 

- 

Jip Rietveld Hoi, Zou u het voorschrift van aspirine naar ons toe willen sturen? Met vriendelijke groet, Femke vB, Lotte vH en Sophie M 
- 

- 

@lisamelman Hii, ik doe mijn pws ook over aspirine maken. Zou ik ook het voorschrift mogen ontvangen? 
-