Aspirine synthese molariteit
-
Hey @charlottedebrn
Ik krijg hem net binnen. Ik zal het gelijk naar alle bovenstaande toesturen.
Groetjes,
Jip -
Hallo,
Mijn partner en ik doen ons pws ook over pijnstillers. We hebben een tijdje geleden voor de voorschrift gevraagd maar hebben haar niet ontvangen. Zult u het misschien naar ons kunnen mailen?
Alvast dank,
Danae
-
Ha @DanaeM
Misschien voor de zekerheid je junk mail ook in de gaten houden. Ik zal hem nu iig opnieuw sturen.
Groetjes,
Jip -
Hallo,
Ik doe mijn pws ook over asparine dus zou u het bestand ook naar mij willen mailen?
Bedankt alvast!
-
Ha @mirjam-gr
Je hebt hem in je mail!
-
beste,
ik doe mijn pws ook over aspirine. Kunt u het voorschrift van aspirine naar mij willen sturen?
Hartelijk dank, Shar -
-
Hallo Jip Rietveld ,
Ik heb uw mail ontvangen, maar er was geen bijlage voor het voorschrift van aspirine.
Misschien bent u het per ongeluk vergeten om de bijlage erbij te zetten.
Kunt u nog een keer een mail naar me sturen?
Vriendelijk groetjes, Shar -
-
Hoii,
Ik doe mijn profielwerkstuk ook over de synthese van aspirine. Zou u het voorschrift ook naar mij kunnen sturen?
Groetjes,
Thalia -
-
Beste mevrouw/meneer,
Ik en een vriendin doen ons PWS over aspirine. Zou u het voorschrift over de synthese van aspirine naar mij willen mailen?
Groetjes
Nienke van Liere -
-
Beste mevrouw/meneer,
Wij doen ons PWS over aspirine. Zou u het voorschrift over de synthese van aspirine naar ons willen mailen?
Groetjes,
Hosna Anissa -
-
Jip Rietveld Hoi,
Zou u het voorschrift van aspirine naar ons toe willen sturen?
Met vriendelijke groet,
Femke vB, Lotte vH en Sophie M
-
-
@lisamelman Hii, ik doe mijn pws ook over aspirine maken. Zou ik ook het voorschrift mogen ontvangen?
-
-
@lisamelman Hoi, wij doen ons pws ook over de synthese van aspirine. Is er een mogelijkheid dat we dit voorschrift ook nog kunnen ontvangen?