Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

PWS Röntgenstraling en DNA

Natuurkunde Overig
    4
    34
    11368
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • lennarddL
      lennardd PWS TU Delft Team @MariaSazanovich
      voor het laatst aangepast door

Hey @MariaSazanovich,

Het is vanuit veiligheid oogpunt nogal een lastig experiment om te regelen, dus vandaar dat er wat meer tijd overheen gaat. Excuses dat het daarom voor 23 april niet gaat lukken. De week nadat jullie terug zijn, derde week van mei, zal het zeker geregeld zijn! Ik hou jullie op de hoogte.

Groetjes,
      Lennard

Moderator
      Masterstudent Applied Physics

M 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • M
        MariaSazanovich @lennardd

Beste @lennardd ,

Geen probleem! Zouden we dan alvast een datum en een tijd kunnen regelen zodat we het kunnen doorgeven aan onze pws begeleider? We mogen waarschijnlijk ook vrij nemen van school voor het experiment.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet,

Maria Sazanovich

lennarddL 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • lennarddL
          lennardd PWS TU Delft Team @MariaSazanovich

Hey @MariaSazanovich,

Dat is een goed idee inderdaad! Zouden jullie mij de volgende gegevens kunnen mailen naar scholierenlab@tudelft.nl:
          -Voornaam, achternaam, voorletters, nationaliteit, paspoortnummer/id-kaartnummer (niet via het forum)

De beveiliging bij het RID is namelijk nogal streng en alleen mensen die geregistreerd zijn als bezoeker kunnen op die dag naar binnen. Ik zal jullie dan ook meteen het aanvraagprotocol van het experiment toesturen. Zodra ik deze gegevens heb dan kan ik voor jullie een datum gaan inplannen, ik laat jullie weten zodra ik reactie ontvang! Wel stel ik voor om via het forum te blijven communiceren, dat werkt voor mij beter dan de mailbox.

Groetjes,
          Lennard

Moderator
          Masterstudent Applied Physics

I 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
          • I
            IrisAaldering @lennardd

Beste @lennardd,

Excuses voor de late reactie Maria en ik waren de afgelopen drie weken met school op reis. Vanwege inlog problemen bij Maria mail ik u nu even. Wij hebben inmiddels beide onze gegevens verstuurd naar het opgegeven e-mailadres, hopelijk heeft u deze goed ontvangen.
            Wij zijn benieuwd of er al een update is over de datum van het practicum, of dat deze nog ingepland moet worden nu u onze gegevens heeft?

Wij horen graag van u!

Met vriendelijke groet,

Iris Aaldering en Maria Sazanovich.

• I
              IrisAaldering @IrisAaldering

Beste @lennardd ,

Wellicht heeft u onze vorige mail over het hoofd gezien. In verband met de deadline van het PWS, die op 11 juli staat, zou het fijn zijn als we een definitieve datum kunnen ontvangen voor de uitvoering van het practicum.

Wij hopen snel een reactie te ontvangen!

Met vriendelijke groet,

bjornlosekootB 2 Antwoorden Laatste antwoord Reageren Citeren 0
              • bjornlosekootB
                bjornlosekoot PWS TU Delft admin @IrisAaldering

Hoi Iris en Maria,

Helaas zijn we nogsteeds bezig met de uitvoering van het practicum. Wel heb ik al een aantal data dat ik beschikbaar zou zijn. Zouden jullie aan kunnen geven wanneer jullie kunnen? Dan zal ik proberen om hier deze week nog een antwoord op te geven.

-16, 18, 19, 23, 25 juni in de ochtend
                In de week van 30 juni en 7 juli heb ik redelijk veel tijd. Zouden jullie mij kunnen laten weten wanneer jullie hier zouden kunnen?

Ik hoor het graag!

Groetjes,
                Bjorn

• I
                  IrisAaldering @bjornlosekoot

Hoi @bjornlosekoot,

Dank voor de snelle reactie! Wij zijn de ochtend van 16 juni beschikbaar. Welke tijd komt voor u uit? Is dit dan een gesprek ter voorbereiding van het practicum of is dit de datum voor het practicum zelf?

Wij horen graag van u.

Groetjes,

bjornlosekootB 2 Antwoorden Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                  • bjornlosekootB

@IrisAaldering

Hoi Iris en Maria,

Ik weet nog niet zeker of deze datum gaat lukken. De uitvoering van het experiment is helaas nog niet helemaal rond. Ik ben er echt mee bezig, maar het wil moeilijk van de grond af komen. Ik hou jullie op de hoogte. Is 16 juni de enige datum dat jullie kunnen?

Verder zou dit dan wel het moment van het experiment zijn. Vooralsnog zou ik er niet van uit gaan dat het op 16 juni is, aangezien dit wel wat kort dag is. Voordat we het experiment gaan uitvoeren lijkt het mij wel handig om een videogesprek in te plannen om alles door te spreken. Deze zullen we dan ook inplannen als we een definitieve datum hebben.

Groetjes,
                    Bjorn

• I

Hoi @bjornlosekoot,

Wij zouden tussen 16 en 21 juni kunnen en anders 4 juli of daarna in verband met onze toetsweek. De deadline voor het PWS staat wel op 11 juli dus het liefst niet al te dicht op de deadline. Laat maar weten wat haalbaar is dan kunnen we direct een datum inplannen voor het videogesprek.

We horen graag van je!

Groetjes,

Iris en Maria.

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
                      • bjornlosekootB

Hoi Iris en Maria,

Ik ben nog druk bezig met het inplannen van het practicum. Ik ben nu ook in contact met een ander gebouw, dus ik hoop dat ik jullie snel informatie kan geven!

Groetjes,
                        Bjorn

• I

Hoi @bjornlosekoot,

Fijn om te horen dat je druk bezig bent met het inplannen van het practicum! De deadline van 11 juli komt inmiddels snel dichterbij, en op 8 juli hebben wij allebei nog een Cambridge Engels-examen. Vooral het practicum over de halveringsdikte kost veel tijd om uit te werken en is verplicht voor ons PWS.

Zouden we beide practicum, die van de halveringsdikte en die met de E.coli-bacteriën vrijdag 4 juli kunnen doen? Dan houden we nog vier dagen over om alles uit te werken vóór de deadline, wat al vrij krap is.

We horen graag van je.

Met vriendelijke groet,

• bjornlosekootB

@IrisAaldering
                            Hoi Iris en Maria,

Ik heb data binnengekregen waarop we het practicum met E. coli uit kunnen voeren. Dat zijn 24, 25, 26 juni. Verder zou het mogelijk zijn na 8 juli. De persoon waarmee ik nu contact heb is op 4 juli op vakantie, maar ze ging vragen of er een collega kon helpen. Ik hou jullie op de hoogte als ik daar nog bericht over krijg.

Qua het halveringsdikte practicum heb ik de vraag uitgezet naar Lennard, omdat dit meer zijn vakgebied is. Hij zal hier later vandaag nog een berichtje over sturen.

Groetjes,
                            Bjorn

• I

@bjornlosekoot
                              Hoi Bjorn,

Superfijn dat het is gelukt om de data te regelen! Voor ons zou 24 juni ook goed uitkomen. We zouden het practicum op die dag het liefst in de ochtend willen doen, maar laat vooral weten welke tijd het beste uitkomt, zodat we dit kunnen afstemmen met onze coördinator.

Wat betreft het practicum over de halveringsdikte, wachten we het bericht van Lennard nog even af. Hopelijk dat we ook hier snel een datum voor kunnen regelen.

Groetjes,
                              Iris en Maria

• First post
                                Last post
                              Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors