Aspirine synthese molariteit
-
-
@lisamelman Hii, ik doe mijn pws ook over aspirine maken. Zou ik ook het voorschrift mogen ontvangen?
-
-
@lisamelman Hoi, wij doen ons pws ook over de synthese van aspirine. Is er een mogelijkheid dat we dit voorschrift ook nog kunnen ontvangen?
-
-
-
Beste TU delft,
Wij willen graag ons profielwerktuk doen over medicijnen en drugs. Hebben jullie misschien een practicum voor schrift voor de synthese van een aspirine?
met vriendelijke groet,
Sem Stavenuiter, Vita van der Heijden -
Hoi @semstavenuiter, daar heb ik je email voor nodig. Kan je die in een privébericht naar mij sturen?
-
Beste mensen van het TU Delft,
Zouden jullie mij ook het document door kunnen sturen voor mijn pws? -
Hoi @Vinnvops, zou je mij je email in een privébericht kunnen sturen? Dan kan ik hem naar je mailen.
Groetjes, Cian
-
Sanne Nielsen
Beste Sanne,Dit is een tijdje na 2016, maar zou het mogelijk zijn dat je het voorschrift ook naar mij door zou kunnen mailen?
Groetjes, Meike
-
Hoi @Mschuurmans, ik werk inmiddels bij het PWS team! Ik heb het voorschrift naar je mail gestuurd.
Groetjes, Cian
-
Hallo,
Ik doe ook mijn PWS over aspirine. Zou je wellicht ook jouw document naar mij willen mailen?
Alvast bedankt!
Groetjes,
Sanne -
-
Hoi Cian Rippen ,
Ik doe ook mijn profielwerkstuk over de synthese van aspirine. Zou je het voorschrift ook naar mij kunnen sturen?
Alvast bedankt
Groetjes,
L -
Hoi @Lexie_Q,
Zou je me je email adres in een privé bericht kunnen sturen? Dan kan ik het naar je mailen.
Groetjes,
Cian