PWS vliegtuigvleugel
-
Re: PWS vliegtuigvleugel
Beste,Ik zou graag een video gesprek in te plannen om door de workshop te lopen van de vliegtuigvleugel. Wanneer komt dit goed uit?
Mvg,
Mees -
Zou je willen deelnemen aan de workshop, of eigenlijk alleen online erover spreken?
-
We hebben eerder contact gehad over mail. Volgens mij was het niet meer mogelijk om nog voor februari deel te nemen en daarom zouden we de workshop online doorlopen.
-
meesvdniet
Wick komt na de kerstvakantie op jullie terug! -
we zouden hem ergens komende week even online doorkunnen nemen. lukt a.s. vrijdag om 14:00 jou?
Groeten Wick
-
Ja, dat komt goed uit.
Wick Goelst -
Top, tot dan!
Wick Goelst heeft u uitgenodigd voor een geplande Zoom-vergadering.
Onderwerp: Zoom meeting invitation - Zoom-vergadering van Wick Goelst
Tijd: 13 jan. 2023 02:00 p.m. Amsterdam, Berlijn, Rome, Stockholm, WenenDeelnemen aan Zoom-vergadering
https://us05web.zoom.us/j/87061439682?pwd=QzVtKzNFOGNxNHBldDZ4bkt4L1lmdz09Vergadering-ID: 870 6143 9682
Wachtwoord: 5KAe7P -
Heb je nog ergens anders gegevens van een tweede vleugel die jullie ooit hebben getest.
Wick Goelst -
Nee sorry die hebben we helaas niet
meesvdniet -
Wick Goelst
Doen jullie wel nog de proef waarin er twee vleugels worden getest tijdens die workshop dag? -
Nee, helaas zoals ik tijdens de videocall aangaf den we nog maar 1 specifiek profiel en kijken we vooral naar de aanvalshoeken
meesvdniet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registreren Login