PWS onderzoek- lineaire en circulaire economie
-
Beste student,
Onze namen zijn Lani de Boer en Wiam Saghir en we zitten op het Sint-Oelbert gymnasium in het 6de leerjaar. Voor onze PWS zijn we onderzoek aan het doen naar de lineaire en circulaire economie. Wij vroegen ons af voor het onderzoek of er studenten zijn die bezig zijn met een onderzoek voor het verbeteren van de lineaire economie naar een circulaire economie. Zo ja, dan zouden wij graag in contact komen met de studenten voor een paar vragen digitaal of persoonlijk.
Wij horen graag van jullie.
Mvg,
Lani de Boer en Wiam Saghir
-
Beste @wiam,
Zouden jullie wat specifieker kunnen zijn over naar wat voor informatie jullie op zoek zijn? Wat zijn jullie hoofd- en deelvragen? Dan is het voor ons makkelijker om te bepalen hoe wij jullie eventueel kunnen helpen. :)
Groetjes,
Lisa
-
@lisamelman Hi Lisa!
Wij zijn eigenlijk opzoek naar studenten die zich bezighouden hoe een stad nou naar een circulaire economie zou kunnen gaan door middel van recycling of iets dergelijks. Zodat wij dat kunnen verwerken in onze PWS onderzoek, want onze hoofdvraag is hoe twee steden van een lineaire economie naar een circulaire economie kunnen gaan. Als er iemand bezig is met een project zou dat heel fijn zijn, maar wij staan voor alle soorten dingen/ideeën open.
-
Hoi @wiam, ik neem deze vraag even over van Lisa! Ik ken zelf geen mensen die bezig zijn met een project over circulaire economie. Ik zou wel een keertje met jullie kunnen videobellen als jullie dat willen? Dan kunnen we samen een beetje brainstormen over jullie onderwerp en PWS. Zouden jullie daar voor open staan?
Groetjes, Cian
-
Cian Rippen Hi Cian,
Dat klinkt als een goed plan. Wanneer zou je tijd hebben?
Groetjes,
Lani en Wiam
-
Hoi @wiam, vrijdag tussen 14:00 en 16:00 kan ik, of in het weekend tussen 12:00 en 16:00! Laat maar weten wanneer jullie kunnen. Groetjes, Cian