Energie opwekken uit je lichaam
-
Beste meneer/mevrouw,
Wij hebben wat vragen naar aanleiding van ons profielwerkstuk. Wellicht zou de Universiteit van Eindhoven ons kunnen helpen? Onze eerste vraag gaat over ons onderwerp, wij hadden eerst ‘hoe kunnen we energie opwekken van uit het hart en hoe kunnen we deze energie gebruiken’, we zijn er echter toch achter gekomen dat het lastig is om op dit onderwerp te blijven focussen. Nu hebben we dit uitgebreid naar niet alleen energie opwekken uit het hart maar uit het hele lichaam. Hierdoor kunnen we het mooi opdelen in verschillende deelvragen. Onze vraag is of dit dan weer te breed wordt of dat het zo prima is. Daarbij weten we nog niet precies hoe we de verschillende manieren van energie opwekken kunnen meten. We hebben gezocht naar kunstharten en hoe ze het hier hadden gemeten alleen hebben we niet echt iets concreets kunnen vinden, wellicht dat u ideeën voor ons heeft?Met vriendelijke groet
-
Beste @aishamater,
De Technische Universiteit van Delft kan jullie vast helpen ;-). Ten eerste ben ik benieuwd naar wat voor "soort" energie jullie willen opwekken, dat lijkt me namelijk erg belangrijk om duidelijk te maken. Pas als dit duidelijk is kan je gaan kijken hoe je de gekozen soort energie wil gaan meten. Welke deelvragen hadden jullie in gedachten? Op het moment dat de deelvragen ondersteunend zijn aan de hoofdvraag en je op het einde ook een goed en duidelijk antwoord kan geven op de hoofdvraag, is het naar mijn mening specifiek genoeg. Ga dus bij jullie na of dit het geval is.
Als jullie verder nog vragen hebben, hoor ik het graag.
Succes!
Groetjes,
Lisa