Ideale vitaminepil maken
-
Dit bericht is verwijderd! -
Hoi Sinem en Selam,
Wat een leuk idee. Wij helpen jullie heel graag met jullie PWS. Hebben jullie al een idee/recept hoe jullie de vitaminepillen willen maken? Dan kan ik kijken of dit mogelijk is op het Science Center!
Groetjes Coco -
Hoi Sinem,
ik stuur jullie vraag even door aan Lisa, zij weet hier iets meer van, omdat jullie vraag meer in lijn met haar studie is. Succes!
Groetjes Coco
-
Beste @Sinem-Saritas,
Wat een leuke proef en ook erg fijn dat jullie over alternatieve ingrediënten hebben nagedacht. Ik zou zeker voor jullie kunnen navragen of het mogelijk is om dit op het lab bij ons te maken, maar dan heb ik nog een aantal dingen van jullie nodig. Zouden jullie mij kunnen vertellen wat de methode is waarop jullie de pillen willen maken? Dus denk aan: welke stappen voer je uit, welke materialen heb je nodig naast de ingrediënten?
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes,
Lisa
-
Beste @Sinem-Saritas,
Bedankt voor de informatie, ik ga het voor jullie navragen. Helaas kunnen wij geen leerlingen ontvangen, zolang de maatregelen het niet toelaten. Aangezien het onzeker is wanneer het allemaal eventueel weer kan, sta ik er ook voor open om samen met jullie na te denken over een alternatieve proef die jullie wellicht thuis of op school uit kunnen voeren. Ik hoor graag wat jullie ervan vinden, aangezien ik me kan voorstellen dat de deadline steeds dichterbij komt.
Groetjes,
Lisa
-
Beste @Sinem-Saritas,
Excuses voor het late antwoord, het was i.v.m. tentamenperiode in Delft erg druk. Maandag of dinsdag wordt er naar jullie aanvraag gekeken en dan laat ik weten of het mogelijk is!
Groetjes,
Lisa
-
Beste @Sinem-Saritas,
Zou je mij je hoofd- en deelvragen kunnen sturen? Dan kunnen we samen een oplossing bedenken, dat moet vast lukken!
Groetjes,
Lisa
-
Beste @Sinem-Saritas,
Helaas zie ik dat de deadline al is verstreken... Ik dacht zelf aan wat proefjes over hoe goed de pillen kunnen oplossen. Ik hoop vooralsnog dat het jullie gelukt is en dat jullie een mooi cijfer kunnen halen!
Groetjes,
Lisa