Oblique wing PWS
-
wick Goelst
Hoi wick Goelst ,
Wat extra hulp zou ons heel veel helpen!
Zouden we misschien een gesprek kunnen inplannen ergens volgende week?
Alvast bedankt!Groeten,
Rostislav -
Hoi @rostislav,
Zouden jullie eventueel morgen (maandag 22 september) om 12:15 kunnen videobellen? Zo ja, dit zou de link zijn: https://tudelft.zoom.us/j/98465852414
Zo niet stel ik 26 september om 09:30 voor.Groeten,
Wick -
wick Goelst
Hoi wick Goelst ,
Sorry voor het niet reageren op zondag.
Zouden we dan vrijdag om 9:30 kunnen videobellen zoals je hebt gezegd in je bericht?
Dankjewel!Met vriendelijke groet,
Rostislav -
wick Goelst
Hoi,
Kunnen we een meeting plannen voor volgende week?
Alvast bedankt!Groeten,
Rostislav -
Hoi @rostislav
Zouden jullie dinsdag om 15:30 kunnen afspreken via zoom?
https://tudelft.zoom.us/j/92200022958?pwd=lSklLQ9bGEn7sF60CW17bdtnhA35T9.1Groeten,
Wick -
wick Goelst
Hoi,
Dat zou kunnen!
Dankjewel voor je antwoord!
Sorry voor het niet reageren, in het weekend.Met vriendelijke groet,
Rostislav -
wick Goelst sorry dat wij niet kwamen naar de zoom meeting.
Onze docent informatica zat ons in de les iets aan het uitleggen over ons project en we waren vergeten dat we een meeting hadden.Zou je alsjeblieft een tijd kunnen voorstellen voor volgende week zodat ik tijd heb om sowieso op tijd te reageren?
Alvast bedankt!Met vriendelijke groet,
Rostislav -
Hallo @rostislav,
Ik zou alleen nog 20 oktober kunnen om 11:00 kunnen afspreken via de zoom. Anders doen we het ergens eind November helaas.
Groeten,
Wick -
wick Goelst
Dankjewel voor je reactie wick Goelst ,
Ik ben 20 oktober zelf om 11 uur bij TU Delft voor de open dag, dus misschien kunnen wij die dag ontmoeten?
Als dat niet kan dan zoek ik even een plekje op om in het half uur tussen de activiteiten mee doen aan de zoom call.Met vriendelijke groet,
Rostislav -
Yes @rostislav ik ben in het Science Centre TU Delft van 09:00 tot 11:00.
Je kan daar langs komen en dan kan ik je helpen. Het adres is van der Burghweg 1, Delft. Bij binnenloop zou je naar links moeten helemaal naar het einde van de gang, tot aan het lokaal.
Tot morgen!