Supergeleiders gezocht
-
Beste studenten,
Wij zijn Ramiz Yüksel en Thijmen Han, van Atheneum College Hageveld. Afgelopen maanden hebben we ons verdiept in supergeleiding, aangezien ons PWS over supergeleiders en het 'Meissner effect' gaat. Zo hebben we ervoor gezorgd dat we in ieder geval theoretisch genoeg weten, maar om onze metingen te doen, zijn er supergeleiders nodig. Helaas hebben we deze niet tot onze beschikking, daarom wilden we vragen of het mogelijk is om wellicht een afspraak te maken, om de supergeleiders op de TU Delft een (mid)dag te mogen gebruiken. Zou zoiets mogelijk zijn?
We weten al van de workshops supergeleiding, waar we al voor de zomer interesse in hebben getoond, maar we hebben nog niks te horen gekregen.
Groeten,
Ramiz Yüksel
Thijmen Han -
Hey @Thijmen-1,
Leuk om te horen dat jullie geïnteresseerd zijn in supergeleiding. Het is zeker mogelijk om supergeleiders en stikstof van de TU Delft te gebruiken om jullie experiment te doen. De eerstvolgende workshop wordt morgen gegeven, de daarop volgende op 9 oktober en hierna ongeveer eens per maand. Voor wat betreft het interesseformulier, ik heb dit even teruggezocht en zie voor de zomervakantie geen aanmeldingen van jullie, wel een recente aanmelding vanmiddag 12.24. Ik denk dus dat er aan jullie kant iets mis is gegaan bij het indienen. Ik hoor graag wanneer jullie willen deelnemen aan de workshop supergeleiding, dan stuur ik jullie wat meer informatie over de inhoud van de workshop, de precieze locatie en het tijdstip.
Groetjes,
Lennard -
Beste @lennardd,
Heel erg bedankt voor je reactie.
Blijkbaar hebben we een fout gemaakt met het interesseformulier, we dachten dat we het voor de zomer ook al hadden gedaan. Excuses daarvoor.
Wat betreft de workshop, wij willen die zo snel mogelijk doen. Dus we willen graag aan de workshop van 9 oktober deelnemen. Is dit mogelijk?
Groetjes,
Ramiz en Thijmen -
Hey @Thijmen-1,
Dat is zeker mogelijk! De workshop van 9 oktober start om 14.00 en wordt gegeven in het Science Centre op de campus van de TU Delft (Van der Burghweg 1, 2628 CS Delft). Je aanmelding staat genoteerd en je zult in de week voorafgaand aan de workshop nog een mailtje krijgen met meer informatie!
Tot dan!
Groetjes,
Lennard