Meesterproef | Shell Eco-Marathon
-
Hoi Delara, Stefan, Joachim, Julius, Jayden, Jurre en Aryan,
Leuk dat jullie een expert bij ons hebben aangevraagd! Ik ben Lisa, momenteel een master student en heb vorig jaar zelf meegedaan aan de Shell Eco-Marathon. Voor al jullie inhoudelijke vragen kunnen jullie bij mij terecht! Zullen we binnenkort een keer videobellen om kennis te maken en te bespreken wat jullie plan is?
Groetjes,
Lisa
-
@lisamelman
Hoi Lisa, wat leuk dat je onze expert wilde zijn! Helaas hebben we kort geleden besloten te stoppen met de shell eco-marathon. Door veel onduidelijkheden vanaf de organisatie en inschrijving vonden wij het niet waard om de gok te wagen om toch mee te doen. Wel zijn wij(Jayden, Aryan, Joachim en Delara) begonnen aan een ander project met een auto, de ERA cup. Hierbij gaan wij ook racen met een elektrische auto. Kunnen wij hiermee ook nog terecht bij jou? Want dan zou ik graag een afspraak willen inplannen.Groetjes,
Delara -
Hoi @delaraansari,
Mijn collega Cian Rippen heeft veel verstand over dit onderwerp, hij zal jullie verder helpen in jullie traject!
Succes!
Groetjes,
Lisa
-
Hoi @delaraansari, ik zal jullie verder helpen met jullie project! Ik stel voor om een keer te videobellen om kennis te maken met elkaar. Kunnen jullie aankomende vrijdag om 13:00?
Groetjes, Cian
-
Cian Rippen Hoi! Ja dat kunnen wij zeker! Mijn e-mail is 426672@hp.asgleerling.nl, dan kunnen we bellen over teams.
-
Hoi @delaraansari, Top! Dan spreek ik jullie morgen.
-
Cian Rippen Hoi Cian,
ik kom even een update geven aangezien het al een flinke tijd terug is sinds wij elkaar gesproken hebben. Onze vooronderzoeken zijn klaar, en wij zijn begonnen met sponsoring aanvragen. Dit betekent dat wij binnenkort gaan beginnen met het bestellen van onderdelen en dus het bouwen.Volgende week begint onze toetsweek en daarna gaan wij verder.
Groetjes,
Delara -
Hoi @delaraansari, bedankt voor de update! Laat me weten als ik jullie ergens bij kan helpen.
Groetjes, Cian
-
Cian Rippen Hoi, Cian
Het spijt ons dat wij niet zoveel van ons hebben laten weten als wij wilden. Alle spullen zijn nu binnen voor het maken van een mooie kap door gebruik te maken van glasvezel en epoxy. Ons leek het een goed idee om voordat wij daaraan beginnen eerst nog jouw mening als expert erover willen horen. Is het mogelijk om een videogesprek te organiseren voor 10 Februari? Het liefst op een doordeweekse dag.
Met vriendelijke groet,
Joachim Willemsen -
De data voor lamineren is veranderd naar 13 februari, dus we hebben nog iets meer tijd voor het organiseren van een gesprek. Is deze vrijdag 10 Februari om 11:50 een optie voor jou?
Met vriendelijke groet,
Joachim Willemsen -
Hoi @joachim, ik was vorige week helaas op vakantie. Willen jullie nog een videogesprek inplannen?
-
Cian Rippen
Ja, ik kan elke dag deze week, voor vrijdag. Op welk moment ben jij vrij op deze dinsdag, woensdag, donderdag? -
Cian Rippen Hoi Cian, ik had voor het eind van ons project nog een paar vragen.
Als eerste, welke studie deed jij ook alweer? Wij moeten een klein stukje achtergrond geven over jou in ons verslag.
En als tweede, wij hebben voor 21 maart een beoordeling nodig. Ik had hierbij de vraag of jij kon helpen met de beoordeling als onze expert(is een verplicht onderdeel). Hiervoor hoef je zeker niet op locatie te zijn, het is alleen een korte beoordeling op het gedeelte waar in jij "expert bent".
Groetjes,
Delara -
@joachim @Delaraansari ik denk dat het handig is om dit tijdens het gesprek te bespreken. Ik zou morgen tussen 15:30 en 17:00 kunnen. Donderdag is voor mij lastiger, maar als jullie niet anders kunnen moet ik even kijken of ik iets kan verzetten.
-
Cian Rippen Dat is top, is morgen om 15:30 gelijk dan oke?
Dan weer op hetzelfde emailadres als de vorige keer, dat is 426672@hp.asgleerling.nl -
@delaraansari Helemaal goed!
-
Cian Rippen Hoi Cian,
wij hadden vrijdag om 12:00 met jou afgesproken om te gaan bellen voor jouw stukje "beoordeling". Nu hebben wij om 12:00 een verplicht uur wat wij moeten volgen en kunnen wij dus niet. Zou jij misschien vrijdag om 13:00 kunnen? -
Hoi @Delaraansari, ik kan dan wel! Ik moet alleen wel om 13:30 er van door, dan heb ik een werkcollege. Ik denk dat het wel in een half uur moet lukken toch?
-
Cian Rippen dat is helemaal top! Tot morgen.