Natuurlijke zonnebrand (gebaseerd op kokosolie)
-
Ik ben al een tijdje bezig met het verdiepen in een zonnebrand gebaseerd op kokosolie.
Eigenlijk hoop ik hier iemand te vinden die misschien meer weet over de samenstellingen van natuurlijke zonnebrand en het interessant zou vinden om zich te verdiepen in het samenstellen van een zonnebrand gebaseerd op kokosolie.
Dan kom ik graag in contact met je!
Alvast bedankt en met vriendelijke groeten,
Meggie van Staalduinen(Misschien is dit niet helemaal de goede plek om te beginnen met vragen, maar ik wist niet zo goed waar ik moest beginnen met vragen, sorry)
-
Dit bericht is verwijderd! -
Hoi @meggievs,
Alle soorten zonnebrand hebben een UV-filter die je huid beschermen tegen UV-straling. Als je je eigen zonnebrand wil maken/samenstellen is het dus handig om eerst je UV-filter uit te kiezen. Hierna kan je kijken wat voor ingrediënten er nog meer in zonnebrand zitten en waaronder kokosolie kan vallen.
Groetjes,
Lisa
-
@lisamelman Bedankt voor je bericht Lisa! Zou je er misschien voor openstaan om samen te kijken welke UV-filter het minst schadelijk voor je huid is (bijvoorbeeld zinkoxide)? en dan kijken welke natuurlijke ingredienten we hier aan toe kunnen voegen?
Ik hoor graag van je!
Groetjes Meggie
-
Hoi @meggievs,
Jahoor! Wil je anders binnenkort even kort videobellen hierover? Aankomende donderdag zou ik eventueel om 12:00 kunnen?
Groetjes,
Lisa