Synthese paracetamol
-
Beste @Ismene-Usman, zou u het voorschrift naar ... willen mailen?
Alvast bedankt! -
Beste @irisBruin4
Je kunt het voorschrift in je inbox/spam vinden.
In het vervolg niet zomaar je e-mail op een openbaar forum plaatsen. Dat is dé manier om spammers of hackers op je account te krijgen.
Groetjes,
Jip -
Jullie zijn er vast wel klaar me met het verzenden van al die aspirine voorschriften, maar zou ik het voorschrift graag ook mogen? Bij voorbaat dank! :)
Mijn schoolmail: ... -
Beste @Percival
Het aspirine voorschrift ligt in je mailbox. Opnieuw het verzoek aan de scholier die het voorschrift wil ontvangen, plaats je e-mail niet hier op het forum. Dan kan iedereen je zomaar spam opsturen. We traceren je e-mail die je gebruikt heb voor het maken van je account dus je hoeft hem niet hier te plaatsen.
Groetjes,
Jip -
Hallo,
Zou ik het voorschrift ook mogen ontvangen?
Met vriendelijke groet,
Mozhdah -
Hoi Jip Rietveld, zou je het asprine voorschift ook naar mij kunnen sturen? Alvast bedankt!
-
-
Beste meneer / mevrouw,
Samen met twee klasgenoten doe ik mijn profielwerkstuk over pijnstillers. Zouden jullie het voorschrift ook naar mij kunnen mailen?
Met vriendelijke groet,
Fleur -
Hoi,
Ik zou ook graag het voorschrift ontvangen voor mijn pws. Alvast bedankt!Groetjes Roos
-
-
Hallo! Wij zijn momenteel bezig met een opdracht voor scheikunde over medicijnen. We willen zelf heel graag paracetamol maken hier op school. Zou u ons daar een voorschrift voor kunnen mailen? Als dat niet mogelijk is, zijn we ook tevreden met een voorschrift voor aspirine.
Alvast bedankt!
-
-
@lisamelman Zou ik het voorschrift voor het maken van paracetamol/aspirine ook mogen?
Groetjes,
Sonya -
-
Dit bericht is verwijderd! -
Hoi,
Ik doe een PWS over pijnstillers en Ik zou ook graag zelf een paracetamol willen maken. Is het mogelijk dat ik ook het voorschrift zou kunnen krijgen?
Met vriendelijke groet,
Simla -
-
Hey,
Ik hou mijn PWS over paracetemol en ik vroeg me af of ik ook het voorschrift gemaild kon krijgen.
Alvast bedankt
Lina -
Hoi @lina,
Ik heb hem naar je gemaild!
-
Dit bericht is verwijderd!