Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Maken brandstofcel

Energie opwekking & zonnecellen
    2
    2
    9
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • P
      pieter-094
      voor het laatst aangepast door

Hallo,
      Wij zijn net van start gegaan met het PWS. Wij hebben als onderwerp de ontwikkeling van waterstof motoren, nu is onze hoofdvraag kort samengevat of we zelf een model motor zouden kunnen maken en of deze dan ook iets zou kunnen aandrijven. Toch kwamen we met de gedachten of dit daadwerkelijk mogelijk is voor 3 leerlingen uit 5 vwo. Is het namelijk mogelijk om zelf een brandstofcel te maken en er ook voor te zorgen dat deze elektrische energie gaat leveren?
      Wij hopen dat jullie hier een antwoord op hebben!

Mvg,
      Toon, Olaf en Pieter
      Bouwens van der Boije college, Panningen

Liam van VugtL 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • Liam van VugtL
        Liam van Vugt @pieter-094
        voor het laatst aangepast door

Beste @pieter-094

Jullie hebben een erg actueel en interessant onderwerp gekozen! Volgens veel mensen is de waterstofmotor een goed alternatief voor de benzine/diesel motor. Met jullie hoofdvraag geven jullie aan dat jullie een modelmotor willen maken en daarmee iets willen aandrijven. Het maken van een elektromotor is zeker mogelijk.
        Als ik jullie bericht goed begrijp willen jullie deze motor aandrijven met een waterstof brandstofcel?
        Hebben jullie al een idee hoe een brandstofcel werkt? En hoe waterstof kan worden gebruikt om elektriciteit op te wekken met een waterstof-brandstofcel?
        Ik hoor graag waar jullie in het proces zijn en dan denk ik graag met jullie mee!

Groetjes,
        Liam

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors