Genetisch modificatie
-
@Nidaki
Hoi Nidhal,Ten eerste, excuus voor mijn late reactie.
Een videogesprek inplannen kan zeker. Wanneer zou dit voor jullie uitkomen?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Hoi Meneer Bjorn,Geen probleem voor de late reactie, dat u tijd maakt is al heel geweldig!
Liefse deze vrijdag of in het weekend zou het best zijn voor de video gesprek. U kan kiezen ochtend of avond.
Als u aanstaande maandag wilt videobellen kan dat ook natuurlijk.Ik kijk graag uit naar uw reactie.
Met Vriendelijke Groeten
Nidhal
-
@Nidaki
Hoi Nidhal,Vandaag zou ik kunnen tot 16:30. Zou dit voor jou uitkomen? Ik zal vandaag elk uur op het forum kijken!
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Bjorn -
Hoi Meneer Bjorn
Sorry voor mijn late reactie! Ik had school tot 16:30, waardoor het helaas niet goed uitkwam. Welke dag van deze week zou goed voor u uitkomen in de ochtend? Laat maar weten wat voor jou het beste uitkomt!
Groetjes,
Nidhal -
@Nidaki
Hoi Nidhal,Ik kan volgende week maandagochtend de hele ochtend. Op dinsdag kan ik in de middag en woensdagochtend kan ik ook.
Verder vindt er op 12 december een workshop Antibiotica plaats waar ik nog plek voor jullie heb. Zou je hier gebruik van willen maken?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Bjorn -
Hoi Meneer Bjorn,
Volgende week woensdag rond 10:00-11:00-12:00 zou goed kunnen lukken voor de interview!
We willen graag meedoen met de antibiotica workshop. Ik en een ander klasgenoot.
Weet u ook toevallig hoelaat de workshop start?Met Vriendelijke Groeten,
Nidhal
-
@Nidaki
Hoi Nidhal,Woensdag 10:00 heb ik nu in mijn agenda gezet. Al zouden we het interview ook na de workshop kunnen doen. Zou je dit liever willen? De workshop zal van ongeveer half 11 tot 13:00 duren. Ik zal je hier morgen een mail sturen met meer informatie over de workshop!
Ik hoop dat dit zo voldoende is!
Groetjes,
Bjorn -
Hoi Meneer Bjorn,
We zouden het liever willen als we woensdag om 10:00 het interview doen.
Ik kom ook met mij partner naar de Workshop. (2 personen)
-
-