Technasium: CO2-reductie winkelcentrum in leiden
-
Hallo Ide, Evie en Puck
Mijn naam is Liz, ik studeer Civiele techniek aan de TU Delft en zoals jullie al in mijn mail aan jullie hebben kunnen lezen ben ik aan jullie groepje gekoppeld als expert. Ik nodig jullie uit om binnenkort eerst even kennis te komen maken. We zullen dan verdere afspraken maken over onze samenwerking en alvast sparren over jullie opdracht. Ik ben benieuwd naar jullie ideeën!
Ik kan op de volgende data:Maandag 14 oktober (9:30 - 10:30)
Dinsdag 15 oktober 9 oktober (hele dag)
Woensdag 16 oktober (14:00 - 15:00)
Vrijdag 28 oktober (11:00 - 12:00)Laat weten welke datum jullie uitkomt of doe een tegenvoorstel! We zullen afspreken via een videogesprek.
Met vriendelijke groeten,
Liz Loosen -
Hallo Liz
Onze excuses voor de late reactie. Wij zouden na onze vakantie kunnen, dat is na 3 november. Onze leraren zijn soepel dus de tijd en dag maakt niets uit. Heeft u nog een datum dat u zou kunnen?
Wij zijn hebben laatst al fysiek contact gehad met onze opdrachtgever, dus de opdracht is nu ook al wat duidelijker en wij hebben al wat gegevens meegekregen.
Alvast bedankt,
Evie Scholten
Ide Hollema
Puck Hulzink -
Fijn dat de opdracht al wat duidelijker is. De week na 3 november komt voor mij niet goed uit, dus laten we dan in de week van 11 november afspreken. Dinsdag 12 november bijvoorbeeld kan ik de hele dag. Het videogesprek gaat ongeveer een uurtje duren.
Liz loosen