Videoafspraak over aerodynamica
-
Goedemorgen,
Mijn pws-maatje en ik hebben een paar weken geleden de workshop gevolgd over vleugelprofielen. Graag zouden wij nog een vervolgafspraak willen maken voor een paar vragen die wij hebben. Is dit eventueel mogelijk?
Met vriendelijke groeten,
Mex Jansen
Hugo Smeenk -
Halloo Hugo,
Waarschijnlijk hebben jullie deze workshop bij Wick gevolgd, en ik heb het van hem overgenomen. Er kan zeker een vervolg videoafspraak gemaakt worden, dit zou dan met mij zijn. Komt het voor jullie beter uit om 7 november om 15:00 uur, n anders op woensdag 8 november om 14:00 uur? Kan ik voor die tijd horen waar het onderzoek precies over gaat en hoe ver jullie nu zijn in het onderzoek. Zou ik jullie mail mogen, dan kan ik daar de link naar sturen voor het videogesprek.
mvg,
Karel Jacobs
@Hugosmeenk-0 -
Hi Karel,
sorry voor mijn ontzettend late reactie, er kwamen meerdere dingen tussen. Wij zijn nog steeds geïnteresseerd in een videogesprek. Is dit nog mogelijk? Graag zouden wij dat gesprek in de loop van volgende week ergens willen voeren. Wat komt u uit?
Met vriendelijke groeten,
Mex en Hugo
-
Hallo Mex en Hugo,
Volgende week is het mogelijk om vrijdag 15 december overdag een videogesprek te houden. Vanaf 11 uur ben ik beschikbaar dus geef maar aan wat voor jullie uitkomt. Zou je voor die tijd nog aan kunnen geven waar het onderzoek over gaat, en welke vragen je voor mij hebt? Op die manier kan ik het beter voorbereiden en heb ik voor jullie duidelijkere antwoorden!
Mvg
Karel Jacobs
@Hugosmeenk-0