Interview zonnepanelen en zonne energie
-
Geachte Leerling van het TU Delft
Ons groepje, Kalle, Firas, en Finn willen een interview houden met een student of hogeropgeleide voor een project over zonne energie en zonnepanelen. Wil er iemand osns helpen door ons de mogelijkheid te geven om u te interviewen. Mogelijk voor de 23ste van april.
Met vriendelijke groet
Finn van der Drift -
Hey @finnjesse,
Wat een interessant onderwerp! Hiervoor moet je bij mijn collega Tadjiro Velzel zijn, hij is zeker een expert op dit gebied!
Groetjes,
Lennard -
Beste @finnjesse,
Voor een absolute expert op het gebied van zonnecelproductie, wiskunde, natuurkunde en zonnepaneelstrategie verwijs ik jullie graag door naar het photovoltaics lab van de TU Delft.
Dr. Patrizio Manganiello is hierbij een onderzoeker die uitstekende kennis heeft op dit gebied. De contactgegevens van hem en andere onderzoekers kan je hier vinden:
https://www.tudelft.nl/ewi/over-de-faculteit/afdelingen/electrical-sustainable-energy/photovoltaic-materials-and-devices/staffHoud er wel rekening mee dat sommige van de onderzoekers geen Nederlands spreken ;)
Als je verder algemenere vragen hebt, kan je die ook aan mij stellen. Ik kan de meeste vragen wel beantwoorden, maar ben geen onderzoeker met 20 jaar ervaring in het vak, zoals de bovenstaanden.Ik hoop dat jullie hiermee verder kunnen!
Tadjiro Velzel -
Dit bericht is verwijderd! -
Dit bericht is verwijderd! -
Tadjiro Velzel over dat gesprek nog. Ik heb geprobeert in contact te komen met iemand op de lijst die u mij heeft gestuurt. Ik heb daar nog geen reactie gekregen. Is er een kans dat jij ons iets kan laten zien of de vragen beantwoorden???
-
Beste @finnjesse
Natuurlijk kan je de vraag aan mij doorsturen!
Dit kan naar Tadjiro@velzel.comIk help jullie uiteraard graag,
Tadjiro Velzel.