CanSat Meesterproef
-
Beste mensen van TU Delft,
Mijn groepje en ik hebben interesse in de CanSat-competitie en willen daar graag volgende keer meedoen. Dit schooljaar willen wij bezig met het maken van een projectplan en ontwerp (maar dus geen uitwerking) van de CanSat.
Dan komen we bij de vraag: kunnen wij op een gegeven moment een keer bellen en dan ons projectplan doornemen?Alvast bedankt
-
Hoi,
yes dit kan zeker! Momenteel ben ik vrij druk met examens maar we kunnen een bel afspraak maken voor begin mei!
Groeten Wick
-
-
Top, dan connect ik jullie volgende week voor een data.
@Conner-v-S -
Zouden jullie 9 mei kunnen videobellen rond 11 uur?
@Conner-v-S -
wick Goelst
Helaas gaat dat niet lukken. Kan het op vrijdag 12 mei om 13.30? Sorry voor de late reactie. -
Zouden jullie 17 mei kunnen om 11:00?
@Conner-v-S -
Hallo wick Goelst ,
Ik ben bij dit groepje gekomen en wij hebben besloten om dit project voort te zetten als meesterproef. Zou jij hiervoor weer onze expert kunnen zijn? Conner is wat anders gaan doen maar de rest van de leden zijn nog hetzelfde. We zijn al een heel eind gekomen en de inschrijving staat klaar om in te leveren. We kijken uit naar je reactie.
Mvg,
Rolf Molendijk
't Hooghe Landt College -
Hoi @RolfMolendijk
Ja ik kan jullie meesterproef begeleider zijn. Handig is om je via het forum aan te melden officieel als meesterproef!