Meesterproef l lampjes in beenspalk
-
Beste,
Wij zouden graag willen onderzoeken hoe je het beste energie kunt opwekken om lampjes te laten branden in een beenspalk (voor kinderen met spasme).
Onze hoofdvraag is: Hoe verwerk je lampjes in een beenspalk, zonder het gebruik van een batterij?
Dit wordt ondersteund door de deelvragen:
Welke manieren van energie opwekken kan er gebruikt worden om de lampjes te laten branden?
Welke soort lampjes?
Hoe kunnen deze lampjes het beste gemonteerd worden?Zou iemand hier een bijdrage aan willen leveren? Alvast bedankt!
Groetjes Kayle en Bente Bo
-
Hoi @bente-bo,
Wat een interessant onderwerp!
Wij denken graag met jullie mee! Voor technasium leerlingen is het mogelijk om aan een expert gekoppeld te worden die regelmatig contact met jullie zal opnemen en bereikbaar is voor vragen. Als jullie hierin geïnteresseerd zijn, kunnen jullie jezelf hiervoor aanmelden door het formulier in te vullen op deze pagina. Je zult dan binnen een week aan een expert gekoppeld worden!Groetjes,
Lennard -
Hoi @lennardd,
Bedankt voor de snelle reactie! Wij hebben ons zojuist aangemeld via het formulier. Ik vroeg mij wel af of jij ons toevallig al een beetje op weg kon helpen met manieren om energie op te wekken?
Groetjes,
Bente Bo -
Hoi @bente-bo,
Goed om te horen! In de loop van de week zal een van onze experts contact met je opnemen!
Welke manieren om energie op te wekken had je zelf al gevonden op internet?Laat maar weten!
Groetjes,
Lennard -
hoi @lennardd,
Wij zijn nu uitgekomen op piëzo, drukverschil, wrijving en magnetische flux.
Groetjes,
Bente Bo -
Hoi @bente-bo,
Klinkt goed! Met een van deze manieren moet het zeker mogelijk zijn.
Ik ben aan jullie gekoppeld als expert, dus misschien is goed om binnenkort een keer te videobellen, zodat jullie mij wat meer kunnen vertellen over de voortgang van jullie project en de ideeën die jullie tot nu toe al hadden. Ik kan dan met jullie meedenken!Ik ben vanaf 26/01 iedere dag behalve woensdag heel de dag beschikbaar. Laat maar weten wat voor jullie uitkomt!
Groetjes,
Lennard -
Hoi @lennardd,
Wat leuk dat jij onze expert bent! Zou het toevallig mogelijk zijn om op 23-01 te bellen? Wij hebben dan namelijk een hele dag om aan onze meesterproef te werken. Zouden wij misschien jouw contact gegevens mogen zodat wij niet via het platform hoeven te "praten"?
Groetjes Bente Bo
-
Hoi @bente-bo,
Dat is zeker mogelijk!
Ik heb je via de mail een uitnodiging gestuurd voor een Zoom meeting. Tot maandag!Groetjes,
Lennard