Meesterproef | Een kermis duurzamer maken
-
Beste,
Wij zouden graag willen onderzoeken hoe we de duurzaamheid van een kermis kunnen verbeteren.
Onze hoofdvraag is: Hoe maak je een kermis duurzamer in de factor energie?
Dit wordt ondersteund door de deelvragen:
- Wat is de huidige situatie, hoeveel zit de opdrachtgever over hun maximale co2 uitstoot?
- Welke oplossingen zijn er al om pretpark/amusementsparken te verduurzamen?
- Op welke manier kan de kermis worden verduurzaamt?
- Wat zijn de eisen aan het onderzoek?
Welke oplossingen(en) kunnen wij toepassen op de kermis?
Wij zijn opzoek naar een expert op het gebied van energie en verduurzaming.
Stijn Wilmer en Elena Haverlach
-
Hoi Stijn en Elena,
Leuk dat jullie expertise vanuit de TU Delft willen! Ik ben Wick, en behandel vooral de lucht- en ruimtevaart vragen (maar soms ook duurzaamheid) voor het PWS-team en ben jullie aangewezen expert. Laat het mij vooral weten als jullie vragen hebben of even willen sparren, dan maken we een (video)belafspraak!
Ik hoor graag van jullie.
Groetjes,
Wick
-
Hallo Wick heel erg leuk dat je onze Expert voor ons O&O meesterproef wilt worden. Wij zouden het erg fijn vinden als we een (video)belafspraak maken. Welke datum komt u geschikt uit wij hebben een voorkeur naar maandag in de ochtend maar als u een andere tijd heeft kunnen we vast wel tot een overeenkomst komen.
Met vriendelijke groet Stijn en Elena.
-
Zouden jullie misschien Woensdag a.s. rond 13:00 kunnen?
@ehaverlach -
wick Goelst hi sorry ik heb geen melding gekregen dat je hebt gereageerd kan je misschien deze vrijdag ? de tijd maakt niet uit nogmaals excuses voor de late reactie
-
We zouden vrijdag rond 9:00 wel kunnen afspreken!
Wick Goelst heeft u uitgenodigd voor een geplande Zoom-vergadering.
Onderwerp: Zoom meeting invitation - Zoom-vergadering van Wick Goelst
Tijd: 13 jan. 2023 09:00 a.m. Amsterdam, Berlijn, Rome, Stockholm, WenenDeelnemen aan Zoom-vergadering
https://us05web.zoom.us/j/86957661852?pwd=NjU1aDdvZ3pwVFR1S0VJNWVLL1ZZdz09Vergadering-ID: 869 5766 1852
Wachtwoord: 1Xsnph -
Hoi,
Excuses dat ik de zoom vrijdag hebt gemist, ik had hem verkeerd in me agenda staan. Zouden jullie 26 januari om 14:00 kunnen? -
wick Goelst
hi sorry dat komt ons niet goed uit kunt u misschien dinsdag in de ochtend ? -
Het is voor mij lastig om komende week een meeting te houden, i.v.m. tentamens. Zouden jullie 4 februari om 14:30 kunnen? Anders 6 februari
@ehaverlach -
wick Goelst ja 6 februari kan om welke tijd wilt u dan ?
-
6 feb om 12:45?
-
wick Goelst
Ja dat is helemaal goed mijn Gmail is 110392@student.Niftarlake.nl -
Wick Goelst heeft u uitgenodigd voor een geplande Zoom-vergadering.
Onderwerp: Zoom meeting invitation - Zoom-vergadering van Wick Goelst
Tijd: 6 feb. 2023 12:30 p.m. Amsterdam, Berlijn, Rome, Stockholm, WenenDeelnemen aan Zoom-vergadering
https://tudelft.zoom.us/j/84525938450?pwd=YmFLTXB0RFAyWUlGdksvMjMyS1BLdz09Vergadering-ID: 845 2593 8450
Wachtwoord: 2RsZ1kDeelnemen met Skype voor Bedrijven
https://tudelft.zoom.us/skype/84525938450 -
wick Goelst wick weet jij iets over piëzo-elektrische sensoren en generatoren?
-