Waterstof als brandstof in huis
-
Beste meneer/mevrouw,
Onze hoofdvraag van ons pws is:kan waterstof, aardgas vervangen in huis?
We zouden graag een proef willen doen over de efficiëntie van een brandstofcel.
Wanneer zouden wij bij jullie terecht kunnen?met vriendelijke groet,
Cato, Yoëlle en Famke van het Montaigne Lyceum -
Beste @famkepls,
Jullie kunnen je aanmelden voor de interesselijst op deze pagina. Jullie zullen dan een mail ontvangen wanneer nieuwe workshopdata zijn gepland. Dit zal waarschijnlijk midden december zijn.
Mochten jullie in de tussentijd nog vragen hebben, stel ze dan gerust.
Groetjes,
Lisa
-
klopt het dat er nog geen datum is geplant voor de workshop brandstofcel? omdat u zei dat het waarschijnlijk zei dat het in midden december zal plaats vinden
mvg,
Yoëlle en Famke -
Hoi @famkepls,
Mijn collega Lisa is op dit moment tijdelijk met verlof, maar ze zal je vraag beantwoorden zodra ze terug is!
Maar als ik het me goed herinner heeft er inderdaad midden december een workshop brandstofcel plaatsgevonden. Vervelend dat jullie deze gemist hebben! Maar er zal na de kerstvakantie vast nog een workshop worden ingepland!Hopelijk heb ik jullie hiermee kunnen helpen, maar als je verder nog vragen hebt, hoor ik het graag!
Groetjes,
Lennard -
beste @lennardd,
Dankuwel voor het bericht terug!Ik vind het jammer dat we ons niet in hadden kunnen schrijven omdat we geen mail van jullie hebben gekregen dat we ons konden aanmelden voor die middag. En heb ook nog meerdere keren gecheckt of we ons konden aanmelden. Kan dit een fout zijn op jullie website of heb ik ergens verkeerd gekeken?
mvg,
Famke en Yoëlle -
Hoi @famkepls,
Als er een workshop plaatsvindt, zal er op de pagina van de workshop boven de knop "Interesse?" een knop "Aanmelden" zijn. Zie bijvoorbeeld de workshoppagina van supergeleiding. Ik heb nog eens voor je in het systeem gekeken en ik heb me vergist, de workshop half december was geen workshop brandstofcel, maar een workshop vleugelprofielen. De laatste workshop brandstofcel heeft plaatsgevonden op 1 december. Je hebt dus niets gemist!
Ik zal aan mijn collega doorgeven dat ze jullie een mailtje doet zodra er weer een workshop brandstofcel gepland wordt!
Groetjes,
Lennard -
Hoi @Famkepls,
Voor welke datum zouden jullie graag de workshop brandstofcel willen volgen?
Dan ga ik voor jullie kijken of het lukt om voor die datum nog wat in te plannen!Groetjes,
Lennard -
@lennardd dank u wel voor het aanbod. Wij zouden graag 26 januari de workshop willen afleggen. is dat mogelijk?
mvg,
Yoëlle en Famke -
Hoi @famkepls,
Dat is wel erg kort dag, ik vrees dat dat lastig wordt.
Wanneer is jullie deadline?Groetjes,
Lennard -
@lennardd
onze deadline is 6 febgroeten,
Yoëlle en Famke -
Hoi @Famkepls,
Zou het voor jullie lukken om op woensdag 25 januari vanaf 14u de workshop te volgen?
Laat maar weten!
Groetjes,
Lennard -
-
Hoi @famkepls,
Geen probleem!
Dan zie ik jullie woensdagmiddag om 14.30. Jullie zijn van harte welkom in het Science Centre (gebouw 26, Van der Burghweg 1, 2628 CS Delft) op de campus van de TU Delft. Als jullie laten weten wanneer jullie er zijn, zal ik je komen ophalen bij de hoofdingang, aan de kant van de Berlageweg. Zie voor mijn telefoonnummer het privébericht dat ik heb gestuurd.Ik hoop dat ik jullie hiermee voldoende heb geïnformeerd, maar als jullie verder nog vragen hebben, hoor ik het graag!
Groetjes,
Lennard