Zelfontworpen vliegtuig werkstuk
-
Hallo,
Ik ben Vincent de Groen en samen met klasgenoot Klaas Gunneweg hebben we ons eigen radiografisch bestuurbaar modelvliegtuig ontworpen. Voor ons eindverslag is echter ook vereist dat wij een verdiepend onderzoek doen, en wij vroegen ons af of wij dat op de universiteit konden doen. Het liefst zouden we met de windtunnel willen bepalen hoe gestroomlijnd ons vliegtuig is maar als dat niet mogelijk is zouden we ook graag iemand die er verstand van heeft over interviewen voor ons werkstuk. Ik las in andere onderwerpen over een windtunnel workshop en dat klonk erg interessant. Is het mogelijk zoiets te regelen?
Mvg
Vincent de Groen -
Hoi jongens,
Gaaf onderwerp, het zal lastig worden om zelf jullie model te testen in een windtunnel op de Aerospace afdeling. Ik ben zelf 2e jaar's student lucht- en ruimtevaart en zou met jullie zeker een interview aankunnen gaan. Ook is er de mogelijkheid om de windtunnel workshop te volgen, alleen aangezien jullie zelf een ontwerp hebben gemaakt lijkt me het voor jullie interessanter om daar een inzicht in te krijgen. Zouden jullie 20 september om 14:30 kunnen?
Groeten Wick
-
Hallo Wick,
Heel erg bedankt voor de reactie. Wij kunnen op die datum. Hoe wilt u dat we elkaar ontmoeten?
Mvg
Vincent de Groen -
Hoi,
Laten we het via een videogesprek doen, dan kunnen we het onderwerp bespreken en als jullie dan graag ook het interview afleggen zou dat ook kunnen.
wick goelst is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: wick goelst's Zoom Meeting
Time: Sep 20, 2022 02:30 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, ViennaJoin Zoom Meeting
https://us05web.zoom.us/j/85036110670?pwd=NFNYQ3cvWTJ3Y2ZUZllycTJuazlmdz09Meeting ID: 850 3611 0670
Passcode: 5aJFnU -
He jongens,
Mooi PWS! veel succes nog en ik ben benieuwd naar de video's.
Groeten,
Wick -
Hier is de link naar het filmpje: https://youtube.com/shorts/LNTyb_TjpXY?feature=share
Verder wilden wij u nog heel erg bedanken voor uw tijd, we hebben er veel aan gehad.
Mvg, Klaas en Vincent