De toekomst van kernenergie
-
Beste studenten van TUDelft,
Hoi, wij zijn Nick en Ruben uit 5H op het Stedelijk Dalton College Alkmaar. Ons PWS gaat over de toekomst van kernenergie. Wij willen graag iemand interviewen wie hier veel verstand van heeft. Wij willen vooral vragen stellen over de toekomst van kernenergie en vergelijken met andere vormen van energie opwekking zoals: zonne-energie en windenergie.
Wij hopen op een goede reactie.
Mvg,
Nick en Ruben
-
Hoi @rubendelsman,
Dat is zeker mogelijk! Binnen mijn studie komt kernenergie zeker aan bod, dus ik kan jullie vragen wel beantwoorden. Laat maar weten welke vragen jullie willen stellen, dan kunnen we een datum prikken!
Ik hoor het wel!
Groetjes,
Lennard -
Hoi @lennardd,
Dankjewel voor je reactie. Wij moeten even kijken voor een datum want wij gaan op excursie volgende week. Die weken daarna kunnen wij zeker.
Groetjes,
Nick en Ruben
-
Hoi @rubendelsman,
Prima!
Laat maar weten welke week jullie voorkeur heeft. Denk er ook alvast over na of jullie het interview op locatie, via Zoom of via email willen afnemen. Voor mij is het allemaal mogelijk.Ik hoor het wel!
Groetjes,
Lennard -
Hoi @lennardd,
Wij hebben als voorkeur week 39 en dan het liefst op dinsdag, woensdag of vrijdag. Ook komt het voor ons het beste uit om het via Zoom te doen, want wij zitten op school in Alkmaar dus Delft is heel ver voor ons.
Groetjes,
Nick & Ruben
-
Hoi @rubendelsman ,
Week 39 is top!
Ik ben dinsdag, woensdag en vrijdag heel de dag bereikbaar, laat maar weten welke tijd voor jullie goed uitkomt. Als jullie mij in een privé bericht jullie vragen sturen zodat ik deze kan voorbereiden, zal ik t.z.t. een Zoomlink sturen!Ik hoop dat ik jullie hiermee heb kunnen helpen!
Groetjes,
Lennard -
Hoi @lennardd,
Voor ons komt woensdag 28 september om 16.00 uur het beste uit. Ook hebben we de vragen privé doorgestuurd.
Groetjes,
Nick & Ruben
-
Hoi @rubendelsman ,
Woensdag 28 september om 16.00 is prima!
Ik heb jullie vragen gezien en ik zal een Zoom link sturen in een privé bericht.Groetjes,
Lennard -
Hoi @lennardd,
Helaas kunnen wij woensdag niet meer in de meeting door een tandarts afspraak. Kunnen wij de afspraak misschien kunnen verplaatsen naar vrijdag op dezelfde tijd?
Groetjes,
Ruben en Nick
-