PWS Elektrisch vliegen
-
Re: Vragen zonnecel PWS middag
Hoi, is het mogelijk om een keer langs te komen, zodat we vragen kunnen stellen over ons pws. Onze pws gaat over elektrisch vliegen.
-
He jongens.
Hebben jullie echt vragen met betrekking tot het vliegen en elektrische vliegtuigen, of eerder over het zonnecel experiment?Groeten Wick
@soufiane
-
We hebben vragen met betrekking tot het elektrisch vliegen
-
He jongens,
Ik help jullie graag, we kunnen een video call inplannen om het PWS te bespreken en waar jullie vragen kunnen stellen. Ik stel voor om dat dan komende donderdag 3 maart te doen om 16:00, kunnen jullie dan ook?
@soufiane
-
wick Goelst
Hallo meneer,Sorry ik heb uw bericht te laat gelezen. Is het mogelijk om aanstaande donderdag (10-03-2022) in de call te komen om 16:00 of een andere dag die het best uitkomt voor u. Mocht u een andere dag beschikbaar zijn, zou u dan ons willen informeren?
Ik hoor graag van u.Met vriendelijke groet,
Leerlingen Wolfert Tweetallig
-
Morgen is voor mij prima!
Dit is de link voor morgen (donderdag) 16:00wick goelst is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: wick goelst's Zoom Meeting
Time: Mar 10, 2022 04:00 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, ViennaJoin Zoom Meeting
https://us05web.zoom.us/j/89525846330?pwd=UUlOZXpxaWp4L2pyYzYrWU1UdzN5QT09Meeting ID: 895 2584 6330
Passcode: v6p94R@soufiane