PWS Elektrisch vliegen
-
Re: Vragen zonnecel PWS middag
Hoi, is het mogelijk om een keer langs te komen, zodat we vragen kunnen stellen over ons pws. Onze pws gaat over elektrisch vliegen.
-
He jongens.
Hebben jullie echt vragen met betrekking tot het vliegen en elektrische vliegtuigen, of eerder over het zonnecel experiment?Groeten Wick
@soufiane
-
We hebben vragen met betrekking tot het elektrisch vliegen
-
He jongens,
Ik help jullie graag, we kunnen een video call inplannen om het PWS te bespreken en waar jullie vragen kunnen stellen. Ik stel voor om dat dan komende donderdag 3 maart te doen om 16:00, kunnen jullie dan ook?
@soufiane
-
Wick Goelst
Hallo meneer,Sorry ik heb uw bericht te laat gelezen. Is het mogelijk om aanstaande donderdag (10-03-2022) in de call te komen om 16:00 of een andere dag die het best uitkomt voor u. Mocht u een andere dag beschikbaar zijn, zou u dan ons willen informeren?
Ik hoor graag van u.Met vriendelijke groet,
Leerlingen Wolfert Tweetallig
-
Morgen is voor mij prima!
Dit is de link voor morgen (donderdag) 16:00wick goelst is inviting you to a scheduled Zoom meeting.
Topic: wick goelst's Zoom Meeting
Time: Mar 10, 2022 04:00 PM Amsterdam, Berlin, Rome, Stockholm, ViennaJoin Zoom Meeting
https://us05web.zoom.us/j/89525846330?pwd=UUlOZXpxaWp4L2pyYzYrWU1UdzN5QT09Meeting ID: 895 2584 6330
Passcode: v6p94R@soufiane
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registreren Login