Meesterproef | Seizoenshuizen ontwerpen
-
Beste,
Wij zijn in gesprek gaan met Arjen Fruitema over onze opdracht. We hebben hierboven al wat meer uitgelegd over de opdrachtgever en een korte inleiding van onze opdracht. Er werd ons gevraagd of wij 20 seizoenshuisjes willen ontwerpen voor een boer in Alkmaar. Er zijn verschillende eisen en wensen van verschillende groepen, niet alleen van de opdrachtgever, Fruitema, maar ook van de gemeente, de boer en zelf hebben we ook een aantal eisen en wensen. Het grootste belang in dit project is dat de 20 seizoenshuizen in de fabriek kunnen geproduceerd worden. Het doel is om de seizoenshuizen op een manier te maken dat de huisjes zonder het uit elkaar halen, te vervoeren van de fabriek naar de boer te komen. Ook is het belangrijk dat er goed uitzien. Het moet er niet uitzien dat de arbeiders in een container wonen. Het huis mag maximaal 37 m2zijn, dus we moeten de huisjes ook zo practici mogelijk maken. Er is wel een mogelijkheid voor één verdieping boven de begaande grond. Met al deze eisen moet er ook rekening gehouden worden dat de prijs niet te hoog wordt. De seizoenshuizen mogen er voor nu 5 jaar staan, daarna moet er voor een nieuw contract worden gevraagd. Door deze regel moeten de huisjes, redelijk makkelijk afbouw baar zijn en niet te veel afvalmateriaal veroorzaken.
Michelle, Fabian, Thomas en Yke
-
Hoi Michelle, Fabian, Thomas en Yke,
Ik ben Stijn, masterstudent Civiele Techniek in de richting van de Waterbouwkunde aan de TU Delft en graag help ik jullie verder met jullie meesterproef.
Ik kan jullie vast helpen met jullie onderwerp!
Graag zou ik met jullie een kennismakingsgesprek hebben om elkaar even voor te stellen en eventuele vragen vanuit jullie te beantwoorden. Wat vinden jullie van maandag 7 maart in de namiddag?Groetjes,
Stijn -
hey Stijn enorm bedankt voor de reactie sorry voor het late reageren, wij hadden tussentijds namelijk een toetsweek en wat uitval. Nu is 7 maart voor ons enorm laat wij houden namelijk de eindpresentatie al om 15 maart, is het mogelijk om al wat eerder met elkaar af te spreken met voorkeur deze of volgende week al, ik hoor graag van u terug of dit lukt.
vriendelijke groet Yke, Michelle, Fabian en Thomas
-
@yke
Excuses ik was op vakantie.
Ik heb je in een persoonlijk bericht mijn mobiele nummer gestuurd zodat je me kan bellen om z.s.m. een afspraak te maken.Groetjes,
Stijn