Depressie onder studenten tijdens het coronavirus
-
Goedemiddag,
Ik doe mijn PWS over depressie onder jongeren tijdens het coronavirus. Mijn hoofdvraag is: Wat voor invloed heeft het coronavirus bij het optreden van depressie bij studenten?Ik heb een aantal deelvragen hierbij, maar ik betwijfel of deze goed genoeg zijn, omdat deze deelvragen gerelateerd zijn op of het coronavirus of depressie, maar niet op beide gezamenlijk. Hieronder staan de deelvragen. Enig advies?
- Wat houdt het coronavirus in en wat zijn de oorzaken hiervan?
- Wat voor veranderingen/problemen vinden er plaats in de samenleving rondom het coronavirus?
- Wat is de betekenis van een depressie en wat zijn hier de oorzaken van?
- Wat is het effect van corona op studenten?
- Wat is het verschil tussen een depressie op jonge leeftijd en een depressie op latere leeftijd?
- 11 dagen later
-
Ha @carmenh,
In principe hoeven niet alle deelvragen beide onderwerpen te bevatten, zolang alle deelvragen samen maar antwoord geven op de hoofdvraag. Ik mis bij je deelvragen een beetje het stukje "studenten", aangezien je de focus wel op die groep legt met je hoofdvraag. Wellicht zou je bijvoorbeeld deelvraag twee kunnen uitbreiden naar "Wat voor veranderingen/problemen vinden er plaats in de samenleving rondom het coronavirus en wat voor effect heeft dat op studenten?". Hopelijk kan je hiermee verder.
Groet,
Lisa