PWS exoskeletten
-
Hoi, wij zijn Willemijn Bos en Anna Sloog en we houden ons profielwerkstuk over exoskeletten. Graag zouden we een aantal vragen willen stellen of (als dat mogelijk is) een kijkje willen nemen bij Project March. We hopen op een voorspoedige reactie.
-
Beste Willemijn en Anna,
Momenteel is onze Werktuigbouwkunde expert Cian Rippen op vakantie.
Hij zal proberen zo spoedig mogelijk proberen te reageren.Groet,
Stijn -
Hey @willemijnbos, wat een leuk onderwerp! Vragen kunnen jullie altijd hier op het forum stellen! Ik zal ook even aan de mensen van Project March vragen of jullie een keer langs kunnen komen. Jullie horen nog van me.
Groetjes, Cian
-
Hoi Cian Rippen,
Wat fijn dat er eventueel de mogelijkheid is om langs te kunnen komen! Aangezien ons profielwerkstuk in november ingeleverd moet worden, zouden we graag willen weten hoe snel dit zou kunnen en wat er precies allemaal mogelijk is. Alvast bedankt!Groetjes, Willemijn & Anna
-
Beste @willemijnbos, ik heb te horen gekregen dat jullie het beste via hun contactformulier hun kunnen bereiken. https://www.projectmarch.nl/nl/contact
Hier kunnen jullie vragen of/wanneer jullie langs kunnen komen, of anders eventueel even zoomen met hun. Hopelijk heb ik jullie hiermee verder geholpen!Groetjes, Cian