Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Zonnecel

Scheikunde overig
    3
    4
    885
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • F
      floorh
      voor het laatst aangepast door

In mijn Pws heb ik een stuk over hoe energie doormiddel van zonnecellen ontstaat. En hier horen redoxreacties bij, maar ik kom hier niet uit. Dus zouden jullie me daarbij misschien kunnen helpen? Ik heb het stukje toegevoegd waar ik het proces beschrijf, maar ik mis dus nog de redoxreacties.0_1608229500342_Schermafbeelding 2020-12-17 om 19.24.19.png

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • T
        Technasium

Hey @floorh

Ik vind het een nette paragraaf die duidelijk laat zien hoe een zonnecel werkt. Wat vind je moeilijk te volgen bij de redox reacties? Als ik daar een beter beeld van heb kan ik je effectiever beantwoorden.

Groetjes,
        Jip

• F
          floorh

Hoi @Technasium,

Bij deze paragraaf horen nog redoxreacties, die ik nog moet opstellen. Dus het proces die ik beschrijf, kan ook nog weergegeven worden in redoxreacties, maar ik weet niet welke reacties dit zijn.

Groetjes, Floor

• jip_rietveldJ
            jip_rietveld PWS TU Delft admin

Ha @floorh

Welke bronnen heb jij al geraadpleegd om achter deze redox reacties te komen? Het is natuurlijk niet aan mij om die gelijk te geven, het is onderdeel van een PWS om ze of via onderzoek te kunnen vinden of zelf af te kunnen leiden met de kennis die je hebt opgedaan.

Als je ze gevonden hebt of zelf hebt proberen op te stellen kunnen we samen redeneren over eventuele fouten die er in staan of over jouw begrip over de reacties.

Fijne feestdagen,
            Jip

Administrator
            Student Technische Informatica

• First post
              Last post
            Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors