Binnenkomsthallen aantrekkelijker maken
-
Beste meneer/mevrouw,
Wij zijn vwo6-leerlingen van het Raayland College in Venray. Wij volgen de leerrichting Technasium. Dit is Atheneum in combinatie met onderzoek- en ontwerpprojecten. Voor ons eindexamenproject van dit vak zijn wij op zoek naar een expert die ons kan adviseren in dit proces.
Wij wouden aan de faculteit Architecture, Urbanism and Building Sciences vragen of een medewerker interesse had om ons te adviseren.
In ons project gaan wij onderzoek doen naar slimme, creatieve en innovatieve manieren om de aula’s en binnenkomsthallen op onze school te optimaliseren en aantrekkelijker te maken.Van een expert verwachten wij dat wij er met beeldmateriaal van de ruimtes en ideeën een keer langs kunnen komen voor tips en advies. Verder is het de bedoeling dat de expert aanwezig is tijdens de eindpresentatie, maar dat kan ook via o.a. een teams-meeting. Daar naast kunnen wij contact opnemen om advies te vragen.
Wij horen graag van u en kijken uit naar een eventuele samenwerking.
Met vriendelijke groet,
Noor, Emi, Lars -
Hoi, Wij zijn Noor, Emi en Lars, wij hebben een account aangemaakt zodat jullie ons makkelijk kunnen bereiken.
Groetjes -
@noor_emi_lars
Beste Noor, Emi en Lars,Goed dat jullie een account aan hebben gemaakt, als het goed is krijg je dan ook een notificatie via de mail na mijn reactie.
Mijn naam is Stijn, masterstudent Civiele Techniek in de richting Waterbouwkunde en zou graag jullie expert willen zijn voor jullie meesterproef.
Voor de structurele aspecten van aula's en binnenkomsthallen kan ik jullie zeker helpen. Hoe creatief ik ben, mogen jullie bepalen, ik denk dat we er samen zeker uit kunnen komen.
Vanwege Covid zouden we de eerste kennismaking via videobellen kunnen doen. Vinden jullie dat prima?Met vriendelijke groet,
Stijn Smits -
Hoi Stijn,
Wij hebben als voorstel om op maandag 26 oktober tussen 10.00 en 11.50 een keer via teams een gesprek van ongeveer een half uur te doen. Verder kunnen wij ook vrijdag de 30e tussen 9.15 en 10.00 en als laatste optie hebben wij donderdag 29 oktober tussen 10.00 en 11.50.
We horen graag of dit uitkomt.
groetjes,
Noor, Emi en Lars -
@noor_emi_lars
Dag allen,Vrijdag de 30ste tussen 9:15 en 10:00 lijkt me prima!
Ik zal jullie nog een Teams-link sturen via mail.Groetjes Stijn
-
Hoi, Dat is goed, mijn mailadres is ... Tot vrijdag!
-
Ik heb jullie e-mail verwijderd uit het bericht en die direct doorgegeven aan mijn collega Stijn Smits . Gebruik volgende keer de chat functionaliteit voor privé informatie, door je e-mail hier openbaar te plaatsen krijg je geheid spam.
Groetjes,
Jip -
Hoi Stijn,
Wij wouden graag weer een meeting plannen om je bij te praten over onze voortgang binnen het project. Door de lockdown waren we een beetje vergeten om contact op te nemen. Excuses hiervoor.Wij hebben hieronder een aantal data en tijden neergezet waarop wij zouden kunnen.
Vr 12 feb vanaf 11.00
Di 16 feb 10.30-13.30
Woe 17 feb vanaf 13.00
Vr 19 feb vanaf 11.00
Ma 22 feb vanaf 13.30
Di 23 feb vanaf 13.30Met vriendelijke groet,
Noor, Emi en Lars