Energie opwekken van kindertoestellen
-
Geachte meneer/mevrouw,
Wij gaan beginnen met een project voor het bedrijf Kompan. Deze maakt speeltoestellen, waaronder de Supernova. Dit toestel is een draaiende schijf die door kinderen word rondgedraaid als ze eroverheen lopen. Deze Kinetische energie willen wij omzetten in elektriciteit door middel van spoelen en magneten, of terwijl met een soort dynamo concept. Wij zouden graag hulp willen met het implementeren van dit idee. Wij zijn vorig jaar met dit idee begonnen en mochten dit jaar verder voor de meesterproef om dit idee in de praktijk te brengen. Hiervoor zouden wij een expert willen die verstand heeft om dit idee in theorie maar vooral in praktijk te realiseren.
Namen van onze groepsgenoten:
Robbert Bithray
Thom Gielen
Iyan Smits
Ian Tiemann -
Hoi Robbert, Thom, Iyan en Ian,
Ik zou jullie graag helpen bij dit leuke project. Hebben jullie zelf al nagedacht over hoe je dit zou doen? Dan weet ik waar jullie nu zijn.
Groetjes Coco
-
Beste Coco,
Ten eerste excuus voor de lange stilte. Wij moesten zo snel mogelijk een expert zoeken van onze docent maar hadden nog geen vragen voor jou. Nu we ons projectplan af hebben en eigenlijk pas echt beginnen aan het project zouden we je graag wat vragen willen stellen over wat wij proberen te bereiken met elektromagnetisme.
Onze docent wilt graag dat wij hiervoor een afspraak maken. Is er een in de nabije toekomst een datum die we zouden kunnen prikken om dit alles door te spreken?
Groetjes,
Ian, Iyan, Robbert & Thom
V6 Helinium -
Hoi! Ik zou volgende week een uurtje tijd hebben, bijvoorbeeld donderdag 21 november van 5 uur tot 6 uur?
-
Hé, Coco,
Helaas hadden wij afgelopen week toetsweek en hebben hierdoor geen tijd gehad voor ons project. Wanneer ben jij in de komende week vrij? -
Hoi! ik zou aanstaande week op maandag middag kunnen. mailen jullie even naar scholierenlab@tudelft.nl? als je je telefoonnummer vermeld dan neem ik contact op via telefoon!
-
We zullen ons best doen met verlof aanvragen gezien het feit dat we dit normaal gesproken minimaal een week van tevoren moeten doen en wij afgelopen maandag ook al verlof hadden voor een afspraak met onze opdrachtgever. Hiervoor hebben hadden wij ook nogal kort van tevoren aangevraagd en dat werd niet echt gewaardeerd.
Ik zal je op de hoogte houden of we wat kunnen regelen voor maandag middag.
-
Hoi allemaal, ik heb niks meer gehoord dus ga er van uit dat jullie vandaag niet komen. laat maar weten als jullie een nieuwe afspraak willen maken