Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Energie opwekken van kindertoestellen

Meesterproef
    3
    8
    2240
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • T
      Technasium
      voor het laatst aangepast door

Geachte meneer/mevrouw,

Wij gaan beginnen met een project voor het bedrijf Kompan. Deze maakt speeltoestellen, waaronder de Supernova. Dit toestel is een draaiende schijf die door kinderen word rondgedraaid als ze eroverheen lopen. Deze Kinetische energie willen wij omzetten in elektriciteit door middel van spoelen en magneten, of terwijl met een soort dynamo concept. Wij zouden graag hulp willen met het implementeren van dit idee. Wij zijn vorig jaar met dit idee begonnen en mochten dit jaar verder voor de meesterproef om dit idee in de praktijk te brengen. Hiervoor zouden wij een expert willen die verstand heeft om dit idee in theorie maar vooral in praktijk te realiseren.

Namen van onze groepsgenoten:
      Robbert Bithray
      Thom Gielen
      Iyan Smits
      Ian Tiemann

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • Coco_PC
        Coco_P

Hoi Robbert, Thom, Iyan en Ian,

Ik zou jullie graag helpen bij dit leuke project. Hebben jullie zelf al nagedacht over hoe je dit zou doen? Dan weet ik waar jullie nu zijn.

Groetjes Coco

Moderator
        Student Technische Natuurkunde

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 1
        • H
          HeliTech3

Beste Coco,

Ten eerste excuus voor de lange stilte. Wij moesten zo snel mogelijk een expert zoeken van onze docent maar hadden nog geen vragen voor jou. Nu we ons projectplan af hebben en eigenlijk pas echt beginnen aan het project zouden we je graag wat vragen willen stellen over wat wij proberen te bereiken met elektromagnetisme.

Onze docent wilt graag dat wij hiervoor een afspraak maken. Is er een in de nabije toekomst een datum die we zouden kunnen prikken om dit alles door te spreken?

Groetjes,
          Ian, Iyan, Robbert & Thom
          V6 Helinium

• Coco_PC
            Coco_P

Hoi! Ik zou volgende week een uurtje tijd hebben, bijvoorbeeld donderdag 21 november van 5 uur tot 6 uur?

Moderator

• H
              HeliTech3

Hé, Coco,
              Helaas hadden wij afgelopen week toetsweek en hebben hierdoor geen tijd gehad voor ons project. Wanneer ben jij in de komende week vrij?

• Coco_PC
                Coco_P

Hoi! ik zou aanstaande week op maandag middag kunnen. mailen jullie even naar scholierenlab@tudelft.nl? als je je telefoonnummer vermeld dan neem ik contact op via telefoon!

Moderator

• H
                  HeliTech3

We zullen ons best doen met verlof aanvragen gezien het feit dat we dit normaal gesproken minimaal een week van tevoren moeten doen en wij afgelopen maandag ook al verlof hadden voor een afspraak met onze opdrachtgever. Hiervoor hebben hadden wij ook nogal kort van tevoren aangevraagd en dat werd niet echt gewaardeerd.

Ik zal je op de hoogte houden of we wat kunnen regelen voor maandag middag.

• Coco_PC
                    Coco_P

Hoi allemaal, ik heb niks meer gehoord dus ga er van uit dat jullie vandaag niet komen. laat maar weten als jullie een nieuwe afspraak willen maken

Moderator

• First post
                      Last post
                    Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors