Navigation

Forum

• Register
    • Login
    • Search
    • Categories
    • Recent
    • Popular
    • Users
    • Groups
    • Search

PWS Epigenetica

Het menselijk lichaam
    3
    3
    2038
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      Annamies last edited by

Hoi,
      Wij moeten vrijdag ons definitieve onderwerp voor ons profielwerkstuk inleveren. Ons biologie-PWS willen we heel graag doen over epigenetica. Liever maken we echter geen beschouwelijk profielwerkstuk, we willen ook zelf iets onderzoeken. We willen misschien iets met fruitvliegjes of planten doen, maar we weten niet zo goed wat er mogelijk en haalbaar is. We wijken zeker niet voor natuurkundige of technische elementen, we hebben allebei NG-NT en vinden dat ook leuk. Hebben jullie advies? Groetjes,
      Anna

1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Sanne Nielsen
        Sanne Nielsen PWS TU Delft admin last edited by

@Annamies
        Beste Anna,

Ik las net je vraag en vroeg me af of je nog steeds mijn hulp nodig hebt aangezien je deadline al geweest is?

Groetjes,
        Sanne

Scheikunde en Biologie
        PWS TU Delft

• E
          Elaine last edited by

Hallo Sanne,
          Ik heb ongeveer dezelfde vraag als Anna. Wij willen ook iets doen met epigenetica en ik heb zelf ook een NG-NT profiel. Mijn groepsgenoten hebben ook geschiedenis en zijn geïnspireerd bij de gebeurtenis dat mensen uit de hongerwinter hun DNA hebben doorgegeven aan hun kinderen die daardoor meer kans hadden op overgewicht.
          Weet u nog een goede onderzoeksvraag?
          Groetjes, Elaine

• First post
            Last post
          Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors