Synthese paracetamol
-
Hallo,
Mijn pws gaat ook over pijnstillers, zou ik misschien ook het voorschrift voor aspirine toegemaild kunnen krijgen?
MVG,
Liz -
Zou je mij het voorschrift voor het maken van aspirine kunnen doorsturen voor mijn PWS
-
-
Hallo,
Ik hou mijn profielwerkstuk over paracetamol, en we willen graag zelf paracetamol maken. Kunt u mij een aspirine of paracetamol voorschrift toesturen?
Groeten Luuk
-
-
Hii,
ik maak mijn profielwerkstuk over paracetamol. Kunnen jullie mij een voorschrift toesturen?
Groeten Leonie -
-
hallo,
Ik maak mijn profielwerkstuk over pijnstiller. Kunnen jullie een voorschrift over aspirine sturen?
Groet Kai -
-
-
Hi,
Zou u mij misschien ook het aspirine voorschrift kunnen mailen?
Mvg,
Noor Leijten -
Beste @ImaneHasnaoui en @Noor-Leijten,
Jullie vinden het voorschrift in jullie mailbox. Eventueel moet je in je spam kijken.
Groetjes,
Jip -
Beste @Ismene-Usman, zou u het voorschrift naar ... willen mailen?
Alvast bedankt! -
Beste @irisBruin4
Je kunt het voorschrift in je inbox/spam vinden.
In het vervolg niet zomaar je e-mail op een openbaar forum plaatsen. Dat is dé manier om spammers of hackers op je account te krijgen.
Groetjes,
Jip -
Jullie zijn er vast wel klaar me met het verzenden van al die aspirine voorschriften, maar zou ik het voorschrift graag ook mogen? Bij voorbaat dank! :)
Mijn schoolmail: ... -
Beste @Percival
Het aspirine voorschrift ligt in je mailbox. Opnieuw het verzoek aan de scholier die het voorschrift wil ontvangen, plaats je e-mail niet hier op het forum. Dan kan iedereen je zomaar spam opsturen. We traceren je e-mail die je gebruikt heb voor het maken van je account dus je hoeft hem niet hier te plaatsen.
Groetjes,
Jip -
Hallo,
Zou ik het voorschrift ook mogen ontvangen?
Met vriendelijke groet,
Mozhdah -
Hoi Jip Rietveld, zou je het asprine voorschift ook naar mij kunnen sturen? Alvast bedankt!
-
-
Beste meneer / mevrouw,
Samen met twee klasgenoten doe ik mijn profielwerkstuk over pijnstillers. Zouden jullie het voorschrift ook naar mij kunnen mailen?
Met vriendelijke groet,
Fleur