Vliegtuig vleugel ontwerpen
-
Beste Student,
Voor ons PWS gaan wij een vliegtuig vleugel ontwerpen, en onze vraag is of wij onze vleugel eventueel bij de TU Delft kunnen gaan testen?
Alvast bedankt.
Safa & Abdel
-
Beste Safa en Abdel,
Dank voor jullie geduld. Leuk dat jullie en vliegtuig vleugel willen ontwerpen. Ik geef halverwege februari 2016 waarschijnlijk weer een nieuwe workshop in de windtunnel. Hier kun je je eigen vleugelprofielen testen. Volg hiervoor de bouwhandleiding. Er vindt momenteel een grote verbouwing plaats in de windtunnel die ik normaal gebruik, dus ik moet nog even een alternatief vinden. Helemaal zeker is het dus niet dat die workshop in februari doorgaat. Wanneer is jullie deadline?
Kijk hier voor meer informatie over de workshop en voor het interesseformulier. Er is trouwens een verschil tussen een vleugel en een vleugelprofiel. Lees er hier meer over. We testen alleen vleugelprofielen in de opstelling.
Grt. Wouter
-
Beste Safa en Abdel,
Het antwoord op jullie vraag kan het beste gegeven worden door Wouter, hij studeert Lucht&Ruimtevaart en weet hier veel vanaf. Op dit moment zit hij echter in Mexico en kan daarom deze week niet reageren op jullie vraag. Volgende week is hij terug en kan hij uitzoeken wat er voor jullie mogelijk is.
Mvg,
Noor