Stofeigenschap verschillen bij verschillende samenstelling copolymeren.
-
Beste meneer/mevrouw,
Ik zou graag voor mijn PWS onderzoek willen doen naar de stofeigenschappen bij copolymeren. Om helemaal specifiek te zijn wat de stofeigenschappen zijn bij verschillende verhoudingen van monomeren in het copolymeer. Ik zie mijn proef voor waarin verschillende soorten verhoudingen van monomeren in het copolymeer de stofeigenschappen vergeleken wordt, ik denk hierbij aan de verhouding in bijvoorbeeld ABS.
Met vriendelijke groet,
Rutger de Nijs -
Hey @RutgerdeNijs
Ik snap je vraag niet helemaal, het klinkt alsof je er al veel vanaf weet. Onze scheikunde expert Sanne is op dit moment op vakantie en zal 22 Augustus weer actief zijn op het forum. Die zal al je technische vragen omtrent een proefje oid kunnen beantwoorden. Als je op zoek bent naar feedback over deelvragen of hoofdvragen kan ik je daar wel verder mee helpen.
Hier alvast een tip voor als je nog geen hoofdvraag hebt: Begin nooit je hoofdvraag met een werkwoord. Je hoofdvraag is dan namelijk met "ja of nee" beantwoordbaar. Dan is het natuurlijk niet echt een onderzoeksvraag.
Groetjes,
Jip -
@RutgerdeNijs
Beste Rutger,Het is weer een tijdje geleden dat je een vraag had over je PWS. Ben je al een beetje vooruit gekomen hiermee of heb je nog hulp nodig? Zo niet, is er wellicht iets anders waar je tegenaan loopt?
Ik hoor graag van je.
Met vriendelijke groet,
Sanne