Gezichtsherkenning
-
Hallo,
Ik doe mijn profielwerkstuk over gezichtsherkenning. Ik heb er al best veel over gelezen.
Mijn vraag nu is of hier iets mee wordt gedaan op de TU en of er wellicht iemand aanwezig is die er veel van af weet waar ik een paar vragen aan zou kunnen stellen voor mijn onderzoek.
gr,
Arne -
Hey Arnevdlinde
Gezichtsherkenning is echt een vet onderwerp. Maar voordat ik je in contact wil brengen met eventuele professoren die hier onderzoek naar doen (hou wel rekening met de zomervakantie) zou ik graag wat meer over je pws weten. Wat is bijvoorbeeld je hoofdvraag?
Ik heb zelf een paar vakken gevolgd omtrent het herkennen van foto's of ken vrienden die het laatste semester een robot hebben gebouwd die gezichten kan herkennen, dus misschien als jij je vragen stuurt kan ik ze al voor je beantwoorden!
Het onderwerp leeft dus zeker op de TU, hopelijk kan dit je alvast verder helpen.
Ik hoop van je te horen!
Jip
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Registreren Login