PWS Drone op brandstofcel
-
wij zijn Joris van den Brekel en Jordi Poirters en wij zitten in de 6e klas van het VWO op het Jacob-Roelandslyceum in Boxtel.
Wij willen voor ons profielwerkstuk proberen om een drone te laten vliegen op bijvoorbeeld waterstof om zo de vliegduur te verlengen.
We hebben hiervoor een expertbegeleider nodig die hier ons verder in kan helpen en die ons belangrijke dingen over dit onderwerp uit kan leggen.
Hiervoor hadden wij de vraag of dat wij misschien op de Technische universiteit van Delft geholpen kunnen worden. -
Beste Joris en Jordi,
wat een ontzettend interessant onderwerp! Hebben jullie al hoofd- en deelvragen bedacht?
Wat betreft een expertbegeleider moet ik even het een en ander uitzoeken. Ik verwacht je morgen hierover te kunnen berichten.
Groetjes,
Juul
-
Beste Joris en Jordi,
Bedankt voor jullie bericht. Helaas kunnen wij jullie niet helpen aan een expertbegeleider voor jullie meesterproef. Op dit moment loopt er een pilot met 13 Technasia in de regio waarvoor wij experts zoeken binnen de TU Delft; jullie school valt daar niet onder. Het spijt me dat ik jullie hier niet mee kan helpen.
Voor inhoudelijke vragen mbt jullie opdracht kunnen jullie wel hier terecht. Maar de expertbegeleiding zoals bedoeld bij de meesterproef kan het ScholierenLAB jullie niet bieden.
Groetjes,
Sanne
ScholierenLAB