kernenergie
-
Hallo,
Ik wil mijn PWS, samen met een klasgenoot, schrijven over kerncentrales. Onze hoofdvraag is: 'Wat is de meest logische kernreactor technologie die Nederland zal gaan gebruiken bij het uitbreiden van het aantal kerncentrales in Nederland?'Ik wil graag weten of jullie mij zouden willen helpen met het beantwoorden van deze vraag. We zouden bijvoorbeeld graag willen weten wat de meest recente onderzoeken die worden gedaan bij de TU Delft op dit vlak zijn. En of de TU Delft betrokken is bij ontwikkeling van nieuwe reactoren. En welke informatie jullie hier nog meer over hebben.
Is het mogelijk om een afspraak te maken om hier een gesprek over te hebben? Het liefst in de komende twee weken al. En zou het dan misschien ook (of apart) mogelijk zijn om een bezoek te brengen aan de kerncentrale op de TU?
Bedankt vast!
Met vriendelijke groet,
Blix en Ethan (6 VWO Maris Belgisch Park, Den Haag) -
Beste @Blix ,
Dat is een interessant onderwerp dat jullie hebben gekozen! We kunnen zeker een gesprek voeren waar we het kunnen hebben over jullie hoofd en deelvragen.
Voor nu stel ik voor om dit komende dinsdag 21 Oktober te doen ergens tussen 09:00 en 14:00. Komt deze datum uit voor jullie?
En hebben jullie voorkeur voor een online gesprek of willen jullie deze hier fysiek in Delft op de TU voeren?Laat maar weten!
Groeten,
Liam van Vugt