Forum
    • Categorieën
    • Recent
    • Populair
    • Gebruikers
    • Groepen
    • Zoeken
    • Registeren
    • Login

Magneetlab Toegang

Magnetisme & supergeleiding
    2
    2
    13
    Meer berichten laden...
    • Oudste berichten bovenaan
    • Meest recente berichten bovenaan
    • Meeste stemmen
    Reageren
    • Reageren als onderwerp
    Aanmelden om te reageren
    Dit onderwerp is verwijderd. Alleen gebruikers met beheerrechten op onderwerpniveau kunnen dit inzien.
    • aarushA
      aarush
      voor het laatst aangepast door

Beste studenten/professoren van TU Delft,

Mijn vriend en ik hebben voor ons PWS al plannen bedacht om praktisch bezig te gaan, maar op onze school zijn onze middelen beperkt. Toen hoorden we over jullie lab in de campus waar magneten te gebruiken zijn. We vroegen ons af of we toegang ertoe mogen hebben om een paar experimenten uit te voeren, wat betreft levitatie met magneten, waaronder praktische toepassingen zoals maglev treinen, om die in kleine schaal uit te testen. Over de workshop Supergeleiding zijn we ons al bewust, daar zullen we ons voor opgeven zodra het beschikbaar is.
      Dus, nogmaals de vraag, krijgen we toestemming om de lab gebruiken voor ons experiment? En zo ja, wanneer? En wat zijn de voorwaarden? We horen het graag!

Mvg,

Aarush

Liam van VugtL 1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
      • Liam van VugtL
        Liam van Vugt @aarush
        voor het laatst aangepast door

Beste Aarush Pothula ,

Wat leuk dat jullie lekker praktisch aan de gang willen gaan met jullie PWS! Ik hoor graag van jullie wat voor experimenten jullie zouden willen uitvoeren, dan kunnen we bedenken of dit mogelijk is bij de supergeleiding workshop, of dat er moet worden gezocht naar een meer geavanceerd lab.
        Jullie krijgen hopelijk binnen een paar dagen reactie op jullie aanvraag voor de supergeleiding workshop! Dit heeft te maken met enige technische problemen die hopelijk snel zijn opgelost.
        Ik hoop van jullie te horen!

Groeten,
        Liam van Vugt

1 Antwoord Laatste antwoord Reageren Citeren 0
        • First post
          Last post
        Copyright © 2016 NodeBB Forums | Contributors