PWS bacteriofagen
-
Hoi Rutger en Esther,
20 december komt voor mij prima uit! Zullen we om 11:00 doen? Als jullie mij dan een lijst met onderwerpen / vragen sturen van te voren kan ik mij erop voorbereiden.
Het interview kunnen we prima online doen wat mij betreft. Ik zal dan destijds een link sturen voor een google meet!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot ja dat kan! 11 uur is goed. Ik zal morgen even de vragenlijst sturen, maar de algemene thema's zijn vooral het gebruik van bacteriofagen, en de MRSA bacterie (en vooral de behandeling hiervan). Misschien weet u ook wel iets over de toepassing van bacteriofagen in de klinische setting.
-
We hebben hier de vragenlijst die we hebben bedacht, en de onderwerpen die in het interview aan bod zouden kunnen komen!
Groetjes, Esther
-
@bjornlosekoot Hoi, we hebben vanochtend geen linkje ontvangen voor de google meet, ik weet niet of dat niet is verstuurd, of dat wij het niet gezien hebben. Wilt u het interview op een andere dag houden? En wanneer zou dat uitkomen?
Met vriendelijke groeten,
Rutger en Esther
-
Hoi Rutger en Esther,
Ik heb door een deadline op vrijdag helemaal over het hoofd gezien dat we een meeting hadden. Ik denk dat het goed is om deze opnieuw in te plannen. Morgen ben ik waarschijnlijk de hele dag weg, maar verder ben ik in de vakantie nog best beschikbaar! Als jullie vandaag zouden kunnen kunnen jullie een mailtje sturen naar blosekoot@tudelft.nl (dan krijg ik namelijk gelijk een melding op mijn telefoon).
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot We hebben tijd op 29 en 30 december, na 2 uur! Komt dat voor u ook uit?
-
Hoi Esther,
30 december om 2 uur komt voor mij wel uit! Ik jullie vragen vooraf doornemen.
De meeting zullen we doen in deze meet: https://meet.google.com/xie-yjzi-eye.
Tot dan!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot top! We zien u dan.
-
Hoi Esther,
Het spijt mij heel erg maar er is een persoonlijke situatie tussengekomen, waardoor ik zo niet in de mogelijkheid ben om het interview te doen. Zouden we het nog een keer kunnen verzetten?
Nogmaals mijn excuses.
Groet,
Bjorn -
@bjornlosekoot is goed. Kunt u aangeven wanneer u tijd heeft?