PWS bacteriofagen
-
Dat klinkt als een goed plan! Gezien mijn naderende deadline op 6 februari, zou het top zijn als u kunt kijken of er iemand binnen de TU Delft beschikbaar is. Als dat niet lukt, zouden contactgegevens van onderzoekers aan de Universiteit Leiden ook zeer nuttig zijn.
Alvast bedankt! -
@barbaragrinn En is het nog gelukt met iemand vinden? Anders zou ik het graag met u willen doen namelijk
-
Dit bericht is verwijderd! -
Dit bericht is verwijderd! -
@barbaragrinn zou u uw berichten kunnen bekijken?
-
@Ann-0 Hoi,
Het spijt me, wegens vakantie en weinig internet heb ik nog niet op je berichten kunnen reageren. Ik zal kijken of ik bij de TU Delft een contactpersoon voor je kan vinden. Op de website van de TU Delft heb ik deze persoon gevonden, dus die zal ik voor je benaderen (https://www.tudelft.nl/universiteitsfonds/steun-baanbrekend-onderzoek/bacteriofagen). In Leiden denk ik dat je het best terecht kunt bij de afdeling Leiden Institute of Chemistry. Ik heb de contactpagina opgezocht voor je https://www.universiteitleiden.nl/en/science/chemistry/contact, hier staat een algemeen mailadres dat je kan vragen naar de juiste persoon. Laat vooral weten als het niet lukt, dan kan ik je daar mee verder helpen.
Groetjes,
Barbara -
Mijn partner en ik doen ons PWS over de bacteriofagen en de bestrijding van MRSA.
Hoofdvraag: Hoe kunnen bacteriofagen ons in de toekomst helpen met het bestrijden van het MRSA-bacterie
Deelvraag 1: Wat is het MRSA-bacterie?
Deelvraag 2: Wat zijn bacteriofagen?
Deelvraag 3: Hoe werkt een bacteriofaagbehandeling?
Deelvraag 4: Wat zijn de voor- en nadelen van het gebruik van bacteriofagen?We lopen alleen tegen een probleem aan: We moeten voor ons PWS een interview houden, maar we weten niet echt hoe we contact kunnen krijgen met bijvoorbeeld microbiologen, of mensen die veel verstand hebben van resistentie of over bacteriofagen. Dus wij vroegen ons af of er hier mogelijkheden zijn om een interview in te plannen?
met vriendelijke groeten,
Rutger & Esther
-
Hoi Rutger en Esther,
Wat een interessant onderwerp hebben jullie voor je PWS. Ik denk dat ik jullie hier wel bij kan helpen. Ik studeer zelf Life Science and Technology en heb dus ook wel kennis over bacteriofagen. Wanneer zouden jullie dit interview willen afnemen?
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot wat fijn dat u ons zou kunnen helpen! Dat zou erg fijn zijn. De deadline voor ons PWS is 16 januari. Dat is al best snel, maar we konden maar niemand vinden die ons verder kon helpen. Rutger en ik praten morgen met onze PWS-begeleider, en dan bespreken we een datum/data waarop we het interview zouden kunnen houden. Dat zullen we morgen even doorgeven!
Met vriendelijke groet,
Rutger en Esther -
@bjornlosekoot we hebben in ieder geval de hele dag tijd op 20 december. Het is alleen even kijken of dat voor u ook goed uitkomt. Als dat niet het geval is dan zijn er ook echt nog wel andere dagen waarop het voor ons kan. 20 december is alleen de eerstkomende dag dat we tijd hebben.
Daarnaast vroegen we ons af hoe we het interview afnemen. We zitten zelf in Hilversum, dus naar Delft komen zou wel even duren, maar dat hebben we er wel voor over. Een andere manier is het interview via mail of telefoon. Dat zou qua reizen wat handiger zijn. Wat lijkt u het beste voor het interview?Met vriendelijke groeten,
Rutger en Esther