PWS efficiëntie van waterstof productie
-
Hoi, wij zijn Sil en Tim en houden ons PWS over de efficiëntie van waterstofproductie. Wij zouden graag een proef willen doen met verschillende katalysatoren en verschillende reactoren. Hebben jullie deze op delft staan of hebben jullie maar één soort?
mvg, Tim en Sil -
Hoi Sil en Tim,
Wat een leuk onderwerp!
Zelf kan ik hier helaas niet bij en kan ik jullie dus nu nog niet zo goed verder helpen. Ik zal een onderzoeksgroep die zich hiermee bezig houdt contacteren om te vragen of zij jullie kunnen helpen. Als ik reactie van hen heb gekregen zal ik dit aan jullie laten weten!
Ik hoop dat dit helpt en anders hoor ik het graag!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Hoi Sil en Tim,Ik ben nogsteeds bezig met zoeken, maar heb nog geen antwoord ontvangen. Jullie horen nog van mij, ik ben jullie nog niet vergeten!
Groetjes,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Hoi Bjorn,
heel erg bedankt voor alle moeite die je erin stopt. Stel dat het niet mogelijk is zou een interview met een onderzoeker ook zeker voldoen. Als je nog een ander leuk idee hebt stel dat het niet lukt horen wij het graag.
groetjes,
Sil en Tim -
@timensilpws
Hoi Tim en Sil,Ik zal daar dan nog even achteraan gaan! Misschien kunnen we in de tussentijd samen een online gesprek inplannen om het te hebben over de opties.
Als PWS team bieden wij namelijk wel een standaardworkshop aan die betrekking heeft tot waterstof. Deze is te vinden op de pwstudelft.nl webiste onder het kopje workshops --> brandstofcel. Kunnen jullie kijken of dit iets is waar jullie in geïntereseerd zijn?
Ik hoor graag van jullie!
Groetjes
Bjorn -
@bjornlosekoot
Beste Bjorn,
Wij zijn zeker geïnteresseerd in de workshop maar zouden ook graag een gesprek willen inplannen om de opties te bespreken. We horen graag wanneer dat mogelijk is. wij zijn vaak klaar met school vanaf 3 uur.
groetjes,
Sil en Tim -
@timensilpws
Hoi Tim en Sil,Zou dat voor jullie dan vandaag of morgen kunnen? Morgen zou voor mij het beste uit komen. Vrijdag ochtend zou voor mij ook nog lukken, maar volgende week ben ik weg.
Groet,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Beste Bjorn,
Morgen rond 3 uur zou goed uitkomen als u dan ook kan. Hoe zou u willen bellen eigenlijk? zou zooms handig zijn? Wij horen graag van u.
Groetjes,
Tim en Sil -
@timensilpws
Beste Bjorn,
We hebben vandaag helaas niet kunnen bellen dus wij hopen dat dat morgen nog kan. Wij kunnen morgenochtend nog bellen van 10:25. Als dat een mogelijkheid voor je is zou dat fijn zijn. We horen graag van je.
Groetjes,
Tim en sil -
@timensilpws
Hoi Tim en Sil,
Excuses voor de late reactie. Ik was vorige week op vakantie en heb er dus niet bij nagedacht om te reageren. Mijn excuses hiervoor. Op welke momenten kunnen jullie deze week?Verder is het misschien handiger om het contact op de mail voort te zetten, daar reageer ik namelijk meestal iets sneller op. Wat is het mailadres waarop ik jullie kan bereiken?
Groet,
Bjorn -
@bjornlosekoot
Beste Bjorn,
Geeft niet hoor, ik hoop dat je een leuke vakantie hebt gehad. Mijn mailadres is 11231@jpthijsse.nl. Zouden wij misschien morgenavond om half 8 kunnen bellen als dat uitkomt.
Groetjes,
Tim en Sil