Zelfrijdende auto met Arduino voor PWS
-
Dit bericht is verwijderd! -
Beste Tadjiro Velzel en Cian Rippen,
De onderdelen zijn aangekomen, dus kunnen wij afspreken. Wanneer zouden jullie af kunnen spreken?
Groetjes,
Merlijn Folkerts -
Beste @Merlijn-0,
Woensdag 27 september ben ik beschikbaar vanaf 14.00.
Als dat niet lukt, ben ik op 29 september beschikbaar vanaf 13:00.
Cian Rippen ben jij dan toevallig ook beschikbaar? -
Tadjiro Velzel Ik kan dan helaas niet. Doen jullie de afspraak zonder mij of willen jullie een nieuwe datum vinden?
-
Beste Tadjiro Velzel
Wij kunnen op deze dagen ook niet, een van ons moet werken en het lukte niet om daar een invaller voor te regelen.
Het leek me misschien een handig idee om een whatsapp groepsapp te maken, onze nummers zijn: 06 43913732, 06 22098113, en 06 11194175.
-
Beste @Merlijn-0 ,
Zou ergens op dinsdag 10 oktober voor jullie uitkomen? Ik ben die dag vanaf 11.00 beschikbaar.
-
Tadjiro Velzel Dinsdag 10 Oktober komt erg goed uit! Waar exact is het handig om af te spreken? Ik zag dat er een treinstation is op "Delft campus", er komen daar treinen aan om kwart voor, en kwart over 11.
Laat maar weten waar we jullie kunnen ontmoeten!
-
Beste @Merlijn-0,
Afhankelijk van waar jullie vandaan komen is station Delft misschien handiger.
Het duurt ongeveer een kwartier om vanaf station Delft Campus naar gebouw 26 te lopen. op Van der Burghweg 1.
Daar ontvang ik jullie graag ontvangen rond elf uur.
Laat graag weten of dit gaat lukken!Tadjiro Velzel
-
Beste Tadjiro Velzel,
Voor ons is het inderdaad handiger om vanaf station Delft te lopen, volgens Google Maps zouden we dan om 11:07 bij Van der Burghweg 1 aankomen. Ook leek het ons handig om behalve dit forum ook op whatsapp of sms te kunnen communiceren, onze nummers zijn: 06 43913732 (mijn nummer), 06 22098113, en 06 11194175.
Tot dan!
Merlijn Folkerts
-
Beste Tadjiro Velzel,
In verband met de spitsuren nemen wij een trein die 10 minuten later vertrekt, op deze manier hoefen we alleen maar een jongerendagkaart te kopen in plaats van een kaartje dat 3x zo door is.
Wij komen nu dus om 11:15 aan.Tot straks!
Mvg. Merlijn Folkerts