Aspirine maken
-
Beste meneer/mevrouw,
Wij zitten in 5 VWO en zijn bezig met ons profielwerkstuk over pijnstillers. De hoofdvraag van ons profielwerkstuk is: Waarom hebben aspirine, ibuprofen en paracetamol een pijnstillende werking op het menselijk lichaam? Wij willen graag voor het praktische onderdeel aspirine maken en daar de zuiverheid van meten. Is het mogelijk om dit bij TU Delft te doen? We horen graag van u.
Met vriendelijke groet,
Lizzy en Zoë -
Beste @lizzy,
Helaas hebben wij op dit moment de capaciteit niet voor het uitvoeren van dit experiment en het meten van de zuiverheid. Wel heb ik eventueel het proefvoorschrift voor je en kan je natuurlijk altijd bij ons terecht voor verdere vragen over je PWS!
Groet,
Lisa
-
Beste @lisamelman,
Jammer dat het niet mogelijk is, maar bedankt voor u reactie. Wij zouden graag het proefvoorschrift willen ontvangen. Alvast bedankt!
Groetjes,
Lizzy en Zoë -
-
Hi,
Zou ik dit proefvoorschrift ook kunnen ontvangen? Dat zou perfect zijn voor het praktische gedeelte van m'n PWS over diverse medicatie bij de bestrijding van kanker.
Met vriendelijke groet,
Chalisa Kellouh
-
-
Zou ik ook het proefvoorschrift kunnen ontvangen voor een vergelijkbaar pws?
-
Hoi, zou ik dit proefvoorschrift ook kunnen ontvangen. Ik wil namelijk ook voor mijn PWS aspirine maken?
-
@Jonnevanotten @charlottemateman Als jullie mij in een privé bericht jullie email toesturen kan ik het naar je mailen! Je kan me via mijn profiel een privébericht sturen.
Groetjes, Cian