Opgeschaalde zonneauto's
-
Dit bericht is verwijderd! -
Beste @renske04
Leuk dat jullie onderzoek doen naar zonneauto's. Ik zou jullie graag een keer helpen met de zonnecel experimenten. Deze vinden weer plaats vanaf het begin van het schooljaar, na de week van 5 september. Laat me dan graag weten of jullie met mij een datum willen inplannen.
Het bekijken van de nuna zonneauto's van Brunel solar team (voormalig vattenfall solar team) wordt geregeld door het team zelf. Meer informatie over hen kan je vinden op https://brunelsolarteam.com/. Het kan ook waardevol zijn om te proberen met hun organisatie een afspraak in te plannen.
Laat me graag weten of jullie verder nog vragen hebben,
Tadjiro Velzel
-
Beste Tadjiro Velzel,
Wij zouden graag een keer langs willen komen voor de zonnecel experimenten. Voor ons zou het in week 45 goed uitkomen om een middag langs te komen. Is dat mogelijk?
Wij horen graag snel van u terug.
Met vriendelijke groet,
Anna Peters, Geertje Dekker en Renske de Boer -
@renske04 Beste Anna, Geertje en Renske,
Week 45 is voor mij erg moeilijk omdat dat tijdens de tentamenperiode valt.
Week 46 heeft wel wat mogelijkheden, vooral op dagen later in de middag. Zou dinsdag 15 november om half 3 voor jullie uitkomen?Al het beste,
Tadjiro Velzel -
Beste Tadjiro Velzel,
Wij hebben in week 45 onze PWS-week. Om dan het experiment in de week daarna te doen komt ons niet goed uit.
Zou het ook eerder kunnen? In week 38 komt ons dan het beste uit, maar week 39 of 40 zou ook kunnen.
Mvg,
Anna Peters, Geertje Dekker en Renske de Boer
-
-
Beste Tadjiro Velzel,
7 Oktober om 15.30 vinden wij prima.
Zou je verdere informatie kunnen mailen naar: 158923@csgliuder.nl ?
MVG,
-
Beste Anna Peters, Geertje Dekker en Renske de Boer,
Het lukte mij niet om de email te sturen naar jullie adres. Mijn email client gaf aan dat het domein niet bestaat.
Op 7 oktober om 15.30 verwacht ik jullie te ontmoeten voor proefjes met een zonnecel bij het Science Centre van de TU Delft.
Op de dag zelf worden jullie verwacht op Van der Burghweg 1, 2628 CS Delft.
Daar kunnen jullie ergens plaatsnemen rond de ingang en kom ik jullie ophalen.Ik heb de link van de handleiding hieronder toegevoegd. Het is niet van essentieel belang dat je hem van binnen en buiten kent, aangezien het een en ander ook nog verduidelijkt kan worden op de dag zelf.
Stuur me graag een bevestiging dat jullie het er allemaal mee eens zijn en als jullie ondertussen nog vragen hebben, kunnen jullie altijd reageren op jullie topic op het forum.
Al het beste,
Tadjiro Velzelhttps://drive.google.com/file/d/1dzoIHGVAq0BxBTeYE_ITyjxMVETOxA5j/view?usp=sharing
-
Beste Tadjiro Velzel,
Bedankt voor de verdere informatie.
Begrijp ik het goed dat wij eerder dan half 4 verwacht worden? En zo nee, hoe laat moeten wij er dan zijn?
Ook wouden wij graag weten tot hoe laat het ongeveer duurt en of er genoeg tijd is om het hele experiment te doen.MVG,
-
Beste @renske04
De datum 7 oktober is jammergenoeg komen te vervallen.
Zijn jullie ook beschikbaar op 6 oktober om half 4?Het experiment duurt tussen een en twee uur afhankelijk van jullie begrijpen en voorbereiden.
Er is op 6 oktober genoeg tijd voor jullie om het gehele experiment te doen. -
-
Hallo Tadjiro Velzel ,
Wij zijn momenteel bezig met het verwerken van ons experiment. Hiervoor hebben wij nog wat gegevens nodig van de lamp. Weet u misschien wat voor soort lamp het is en het rendement van deze lamp?
MVG,
Renske de Boer -
@renske04 Hey Renske!
Op deze pagina kan je alle data vinden.
http://www.iks-photovoltaik.de/fileadmin/iks/pdf/STP_EN kl.pdf
Het gaat over het ST 14 panneel met de ST 01 connector.Ik hoop dat je hiermee verder kunt!